1/23
Hej alla glada monsterägare!
Dags för lite nya monster här..

Channa lucius 12cm 149kr
Channa africana 18cm 249kr
Cetopsis coecutiens (sydamerikansk val mal) 5cm 249kr
Lepidosiren paradoxa 15cm 269kr
Chitala ornata 10cm 85kr
Öronål 25-30cm 149kr
Tigerfisk It 5cm 149kr
Potamotrygon reticulatus ca 17cm (ej mager, har simmat här ett bra tag och äter räkor med god aptit) 1950kr

Ses!
Kan intyga att reticen är riktigt fräsch. :)
Tack Tess, Reticen såld!
E parachanna africana´n kvar nästa torsdag så tar jag den=).
[QUOTE=ratfink;9925]E parachanna africana´n kvar nästa torsdag så tar jag den=).[/QUOTE]
Finns 5st inne, om ingen dåre kommer in och köper alla så lär dom vara kvar, riktigt fina;-)
Nu får du beställa fler IT;)
skojaru? tog du alla? isåfall får jag ju ihop en order nästa vecka så du kan få dina nilborrar;-)
Yes alla 10:) perfekt ju:)
jag vill också ha en nilborre eller flera beroende på pris.. :)
dom brukar ligga på 350-400ish häromkring iaf ;)
Va ä de för sorts nilaborrar?
akvarieteknik har Lates niloticus inne. men det funns ju typ 7-10 olika lates arter.. dom blir mellan 30-200cm, man kan ju inte säga 100% säkert att det är niloticus förrens dom har lite size..
Var tvungen att googla....fan då får man fylla hela huset med vatten :cool:
Ja, dom är lite för stora för min smak.
kostar 750/st men om alla kan säga hur många man vill har så förhandlar jag mer än gärna med AT för ett bättre pris!
I'll start..

500st så tar jag 2, 750 = 1
Dessa växer väll inte så fort va?.vore roligt med en lates men då bör dom ju bromsa in vid en vettig size.
Man ger genotropin för att växa..men att stanna i växten, hmmmm
med fri tillgång på levande föda går det råfort.. lagrets har väl gått från 2-40cm på typ 1,5 år? någon får gärna rätta mig ang tiden men jävligt fort iaf..

i privat ägo.. först 4 månader av träning till räkor, sen 3 månader att få den att ta räkor VARJE gång, följt av en hyfsad men inte imponerande tillväxt av räkor preppade med pellets..
Vill göra folk uppmärksamma på att detta är en fisk förknippad med ångest, svett och tyvärr ofta hjärtesorg. Det här är en extremt svår fisk att träna och sköta om. De är väldigt känsliga för dåligt vatten, de kräver systematisk och målmedveten matträning för att ta dött som de helt plötsligt kan vägra ta ett par månader senare.

DOCK är det en av de absolut mest charmiga fiskarna jag någonsin ägt, det finns inga fiskar som är så härliga. Men man måste verkligen lägga manken till med dessa. Det här är en fisk som kräver sin akvarist och är verkligen inte för noviser. Jag kommer nog inte våga/orka försöka igen, men vi får se.
1/23
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.