Butiker och grossister

»

Tips på butik som har bänk till 200x80

Siktar på en uppgradering när tid och möjlighet finns. Men vill vara ute i god tid då uppgraderingen blir ett stort projekt bara det.
Det blir en mindre uppgradering till 200x80 och tanken är just nu 80 högt.

Promotade ett större kubkar (130x130xminst 60 högt) men fick avslag.
Familjen behöver plats och kan tyvärr inte uppgradera mer än så här.
Kravet är att hitta en snygg möbel när uppgraderingen sker.
Idag har jag Akvastabil möbeln till mitt 720.

Är det någon som har tips på vart jag kan hitta en möbel till ett standard 960?
Önskemål är även att det ska få plats en sump i möbeln.

En får tacke på förhand!
Om är villig att betala en slant, vilket jag tror helt klart kan vara värt det, så borde du köpa via Diamantaquarien... De bygger hela akvariet, hela ditt filtreringssystem (sump) och hela möbeln med exakt de mått och önskemål du har. Kolla deras hemsida så kan du se exempel på kar, sump och möbler de har byggt. Dessutom levererar de hem till dörren. 02
Skrivet av HampusH
Om är villig att betala en slant, vilket jag tror helt klart kan vara värt det, så borde du köpa via Diamantaquarien... De bygger hela akvariet, hela ditt filtreringssystem (sump) och hela möbeln med exakt de mått och önskemål du har. Kolla deras hemsida så kan du se exempel på kar, sump och möbler de har byggt. Dessutom levererar de hem till dörren. 02
Köpte mitt 1000liters där komplett med sump osv. Superfint. Kan varmt rekommendera dem
Skrivet av HampusH
Då låter det som att jag får spana in detta :)
Skrivet av faltaren
Köpte mitt 1000liters där komplett med sump osv. Superfint. Kan varmt rekommendera dem
Låter finemang 85
Skrivet av RuinedSoul
Låter finemang 85
It's is. Lägg extrapengarna för optiwhite.  Värt det....
Skrivet av faltaren
It's is. Lägg extrapengarna för optiwhite.  Värt det....
Får se vad prisskillnaden blir... har dock inte haft tid att spana på't 33
Skrivet av RuinedSoul
Får se vad prisskillnaden blir... har dock inte haft tid att spana på't 33
Ca dubbelt. Men räcker med fronten så blir det inte så mycket 
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.