sf_polypterus

»

Mörkare mönster

La ner svart (mörka)  stenar i akvariumet för ett tag sedan. 
Tycker de ger ganska bra resultat på de två fengäddorna. 
(ansorgii och lapradei) 
Nu ha stenarna varit i runt 2-3 veckor, först nu jag börjar se någon förändring. 

Så jag funderade på att ev ta nå tegel rör och knäcka i småbitar för att täcka en del av botten med och se om de hjälper ännu mer. 
Terrakotta färgad botten fick de VF lapar vi hade för några år sen att få riktig bra färger. De blev gröna och bruna 09

Tror vi har den sanden kvar (vi hade i ett standard 720) om du vill göra ett byte mot du vet vem 12
Skrivet av CizziB
Terrakotta färgad botten fick de VF lapar vi hade för några år sen att få riktig bra färger. De blev gröna och bruna 09

Tror vi har den sanden kvar (vi hade i ett standard 720) om du vill göra ett byte mot du vet vem 12
Riktigt snygga 01
Men han stannar nog hos mig 
Skrivet av MrWatt
Riktigt snygga 01
Men han stannar nog hos mig 
Haha det ante mig 06 Skulle du va intresserad av sanden så hojta till så ska vi se om vi kan hitta den. Har akvariesand lite överallt i säckar/backar på tomten 13
Skrivet av CizziB

Ruskigt fina mönster på de här! 07
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.