Bilder och filmer

»

Tess luktar fisk

1/7
Startar en ny tråd där jag tänkte ha lite allt möjligt, både egna och andras fiskar samt offentliga akvarium. Just nu har jag bara 30 liter igång med 6 vf dvärgkulfiskar då jag ska flytta strax, men fiskdrivet ligger kvar latent och kommer blomma ut med pompa och ståt så fort livet tillåter! 
Tja Tess. Bra att du hänger kvar :)
Tydligen hade jag ett akvarierum utan att veta om det. 03
Wooho! 03
Fan, det här verkar lovande!

Många goa byggtrådar 201703
image
Jag måste dock jämna ut golvet lite. Snickra en ram och gjuta en plattform? Tips? Råd? 
Skrivet av Tess
Jag måste dock jämna ut golvet lite. Snickra en ram och gjuta en plattform? Tips? Råd? 
Avstängarlister och flytspackla. 
Blandar man max vatten så planar det sig själv.
83
Skrivet av Sjebbe
Avstängarlister och flytspackla. 
Blandar man max vatten så planar det sig själv.
83
Fan vad fint! :D Vart köper man detta? byggmax?
Ja, eller Hornbach eller Bauhaus. Vilket byggvaruhus som helst egentligen. Kostar runt 100-150 kr/säck. Hur stor är ytan du vill plana ut?
Skrivet av Sjebbe
Ja, eller Hornbach eller Bauhaus. Vilket byggvaruhus som helst egentligen. Kostar runt 100-150 kr/säck. Hur stor är ytan du vill plana ut?
Jag tänkte mig kanske 120 cm brett, 300 cm långt.
Skrivet av Tess
Jag tänkte mig kanske 120 cm brett, 300 cm långt.
Jonte är en jävel på flytspackling.
Han brukar rekommendera nåt märke ifrån Hornbach ...
CptMigraine, får man bjuda upp herrn någon helg? :D jag bjuder givetvis på resan!
Jag även inflika att jag är en jävel på att stå på huk och hålla fast den där jävla barriären...... efter 6v när skiten hade torkat hade allt nedan naveln gått i nekros på nåde mig och kaptenen ...
Skrivet av Leopoldi
Jag även inflika att jag är en jävel på att stå på huk och hålla fast den där jävla barriären...... efter 6v när skiten hade torkat hade allt nedan naveln gått i nekros på nåde mig och kaptenen ...
Den superkraften...underar just när Marvel ringer23
Grabbarna har din rygg! :)

Jag kommer självklart!
It has begun.
Skrivet av Tess
It has begun.
Ser ju lovande ut 01
image
Nu är det klart! Nu ska jag leta burk! :D
1/7
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.