Igår såg det ut som att honan fått ett bett av en av fengäddorna. Idag ser det inte alls vackert ut under disken!
Är det något speciellt man bör ge sig på att försöka behandla mer än hålla vattnet så bra som möjligt?
Så ser det ut på ovansidan...
Känns mer som att det är hanen som vart på henne faktiskt. Han vart väldigt på innan och kan tänka mig att han börjar känna ett visst begär över att få henne på rygg. Så kan väl mycket väl vara han som är boven.

Skrivet av ericzon
Känns mer som att det är hanen som vart på henne faktiskt. Han vart väldigt på innan och kan tänka mig att han börjar känna ett visst begär över att få henne på rygg. Så kan väl mycket väl vara han som är boven.
Kan det mycket väl vara. Min hane har börjat jaga honorna också här hemma... Senast igår märkte jag att någon vart och tagit en bit av kakan på min marblehona. Ett "perfekt" halvmåneformat bitmärke. Man får hålla koll så att det inte blir värre, och sära på dem om det behövs.
Hur ser den ut under resten av disken?

Skrivet av Slamd
Hur ser den ut under resten av disken?
Vad jag kunnat se sår resten bra ut. Bortsett från ett gammalt märke då. Men det har varit där länge och är läkt.
Svårt att få henne att glida upp mot rutan för inspektion tyvärr :(