Tänkte dela lite bilder jag tog när jag var förbi akvariefiskmarknaden i Guangzhou i dag. Varning för bild bomb!

Skrivet av HampusH
Hmm, du får nog göra ett nytt försök. Ser inga bilder, men ser fram emot att se dem!!

Har hela telefonen full men lyckas inte ladda upp dom här tyvärr, vet ej varför... lyckas jag inte så får ni vänta tills nästa vecka när jag är hemma igen och kan göra det från datorn...

Skrivet av GoldenDragon
Har hela telefonen full men lyckas inte ladda upp dom här tyvärr, vet ej varför... lyckas jag inte så får ni vänta tills nästa vecka när jag är hemma igen och kan göra det från datorn...
Vad händer när du försöker? Testa att välja färre antal bilder per gång, typ 5-10 st åt gången. Sen så får man ju vänta på att miniatyrerna dyker upp innan man klickar på "posta".

Skrivet av HampusH
Vad händer när du försöker? Testa att välja färre antal bilder per gång, typ 5-10 st åt gången. Sen så får man ju vänta på att miniatyrerna dyker upp innan man klickar på "posta".
Har försökt med 5 bilder men det går inte heller. Filnamnet på bilden kommer upp men aldrig någon miniatyr bild .... sitter med ett väldigt slött internet här så kanske det som är problemet....
ledsen men får nog vänta ändå verkar det som. Försökte även lägga ut en del på Rovfisk fb sida men inlägget är fortfarande köat där i flera timmar. Kanske för många bilder?
ok, gör ett nytt försök att ladda upp bilderna...
Riktigt kul att se:) hyffsad belastning i karen som vanligt där borta..

Skrivet av Offshore
Riktigt kul att se:) hyffsad belastning i karen som vanligt där borta..
Det är ju Kinas största fisk grossist marknad så det är mycket genomströmning av fisken, kan tänka mig att dom inte står så allt för länge .
Mycket häftigt där. Priserna mycket billigare än här eller?

Skrivet av faltaren
Mycket häftigt där. Priserna mycket billigare än här eller?
Ja, det mesta är riktigt billigt om man jämför. 700kr för en Highback RTG eller 300kr för en fly river turtle / pig nose turtle som exempel. Men det går ju inte att bära med sig en hem i resväskan så priserna är ju inte så intressanta ändå. Kul att titta bara!

Skrivet av GoldenDragon
Har försökt med 5 bilder men det går inte heller. Filnamnet på bilden kommer upp men aldrig någon miniatyr bild .... sitter med ett väldigt slött internet här så kanske det som är problemet....
ledsen men får nog vänta ändå verkar det som. Försökte även lägga ut en del på Rovfisk fb sida men inlägget är fortfarande köat där i flera timmar. Kanske för många bilder?
Kommer filnamnet upp men inget händer så är det troligtvis bara att vänta.
Jag har inte sett något inlägg för dig på Facebook heller, så gissar på att det är uppkopplingen som strular i båda fallen...

Skrivet av djr83
Kommer filnamnet upp men inget händer så är det troligtvis bara att vänta.
Jag har inte sett något inlägg för dig på Facebook heller, så gissar på att det är uppkopplingen som strular i båda fallen...
Jag är hemma igen nu och bilderna är uppladdade. Det var nog för seg uppkoppling därborta.