Butiker och grossister

»

Vardeakvariefisk.dk

Någon som har erfarenhet av denna butik? Någon som beställt fisk av honom?
Skrivet av Rode
Någon som har erfarenhet av denna butik? Någon som beställt fisk av honom?
pleco tror jag har.
Jag har beställt fisk några gånger och har bara goda erfarenheter , seriös kille... rekommenderas 96
En av rockorna jag fick hem från varde var riiktigt risig. Djupare grop i pannan har jag inte ens sett på bild innan. Och faktum var att fisken åt redan första dagen hos mig, så med andra ord bara vanskött. Ingen seriös kille säljer en rocka i det skicket. När snabba pengar går före både kundens och framförallt djurens bästa tycker iaf inte jag att det är okej längre...
Skrivet av pleco
Jag har beställt fisk några gånger och har bara goda erfarenheter , seriös kille... rekommenderas 96
De är ju alltid något att gå på.  Jag är mest lite sådär tveksam till att beställa fisk och betala innan jag ens sett skiten. 
Skrivet av Wrandel
En av rockorna jag fick hem från varde var riiktigt risig. Djupare grop i pannan har jag inte ens sett på bild innan. Och faktum var att fisken åt redan första dagen hos mig, så med andra ord bara vanskött. Ingen seriös kille säljer en rocka i det skicket. När snabba pengar går före både kundens och framförallt djurens bästa tycker iaf inte jag att det är okej längre...
Gropen e ju kvar än .. Kommer ta ett tag tills den försvinner helt. Fortfarande lite orolig över hur den ser ut.. Tråkigt på så pass fint djur.
Bästa bilden jag har på hur gropen ser ut. D där e trots allt 2 veckor sen o den e inte mycket bättre idag.
Man ser inte mycket kanske men man ser hur d går innåt
Att lyckas få en ätande rocka så här smal kan jag inte få till annat än en längre tids total brist på omsorg. Sorgligt 
Och nu är den dessutom välgödd i jämförelse med vid ankomst. 
Skrivet av Wrandel
Att lyckas få en ätande rocka så här smal kan jag inte få till annat än en längre tids total brist på omsorg. Sorgligt 
Alla 4 rockorna åt annars skulle jag inte köpa den,  att en rocka äter första dagen efter flera timmars resa och i en ny miljö betyder att den var redan igång innan resan ..... annars skulle det ta längre tid att få den äta.
Skrivet av pleco
Alla 4 rockorna åt annars skulle jag inte köpa den,  att en rocka äter första dagen efter flera timmars resa och i en ny miljö betyder att den var redan igång innan resan ..... annars skulle det ta längre tid att få den äta.
Inte nödvändigtvis. 
Men den åt säkerligen innan den kom till mig, men så jävla utmärglad som.den var kan den inte fått ordentligt med mat på ett bra tag. Så djup grop i pannan tar tid att få, 
Jag tycker det är väldigt oseriöst att sälja fisk i det skicket, och att ens få en ätande rocka att bli så undernärd är en konst i sig
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.