Akvarium och teknik

»

Dammtillbehör?

Någon som vet en bra butik för sådant i eller runt om Göteborg?

Jag behöver genomföringar av den den här typen eller liknande:
Dammbutiken eller bioted, brukar gå rätt fort om man beställer... Annars ligger ju bioted i Kungsbacka, relativt nära i alla fall. Dock är det denna modell jag tänker på (se bild), det är den enda jag sett att Bioted har i alla fall. Den du postade finns på dammbutiken om jag inte minns fel.  
Har du Bioteds öppettider?
Vill gärna ha sådana med skruvar för dom ska sitta på en stålramspool, men det är bråttom som fan så kanske får köra på Bioteds ändå... 29
Skrivet av theDOUCHE
Har du Bioteds öppettider?
Vill gärna ha sådana med skruvar för dom ska sitta på en stålramspool, men det är bråttom som fan så kanske får köra på Bioteds ändå... 29
Fasen va märkligt att det inte går att googla fram, har för mig jag har gjort det innan... Hittar det ingenstans nu ju. Om jag minns rätt så har han öppet på onsdagar och lördagar. Exakt tid vet jag inte, men tror han öppnar 10 på lördagar. Stänger kanske kl 15? Testa o ring imorgon morgon vettja. 02
Skrivet av HampusH
Fasen va märkligt att det inte går att googla fram, har för mig jag har gjort det innan... Hittar det ingenstans nu ju. Om jag minns rätt så har han öppet på onsdagar och lördagar. Exakt tid vet jag inte, men tror han öppnar 10 på lördagar. Stänger kanske kl 15? Testa o ring imorgon morgon vettja. 02
Jo vet att jag också kollat det på nätet innan, får slå en signal imorgon och se... fanns även en pool-butik här i närheten som ska kollas, funderar på om Hornbach har något också kanske... 71
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.