Channor

»

Auranti

Tjena gott folk! 
Är väldigt nyfiken på om det finns några utav er här som sitter på ett par Auranti? 
Väldigt intresserad på att skaffa ett par! 
Skulle va skoj att se era snyggingar :)
Skrivet av Qbax
Tjena gott folk! 
Är väldigt nyfiken på om det finns några utav er här som sitter på ett par Auranti? 
Väldigt intresserad på att skaffa ett par! 
Skulle va skoj att se era snyggingar :)
Vet att soulboy88 har auranti(och en herrans massa andra) par; https://www.rovfisk.se/beta/thread/71509/ . Bra bildtråd även om man inte är ute efter specifikt Aurantis04
Riktigt tjusiga auranti han sitter på då :D
Dem verkar vara väldigt svåra att få tag på av vad jag har uppfattat. 
Brukar finnas på glasers lista titt som tätt, beställde själv en häromdagen :). 
Skrivet av eerpett
Brukar finnas på glasers lista titt som tätt, beställde själv en häromdagen :). 
Hur stor va den du beställde hem? :)
Den ska vara mellan 14 - 18cm enligt listan. Förra gången jag beställde fick jag en på 30cm tyvärr tog den självmord... 
Skrivet av Wur
Vet att soulboy88 har auranti(och en herrans massa andra) par; https://www.rovfisk.se/beta/thread/71509/ . Bra bildtråd även om man inte är ute efter specifikt Aurantis04
jag har inte kvar några auranti17 min hona dog i somras och min hane köpte MrWatt 06 istället för dom så simmar channa plerothalma men jag kommer försöka hitta en ny grupp eller par auranti saknaden är alldels för stort20 så jag kommer slå till ett nytt köp så fort jag får chansen dom är alldeles för fina för att inte ha på sin channa samlingen 01
Skrivet av soulboy88
jag har inte kvar några auranti17 min hona dog i somras och min hane köpte MrWatt 06 istället för dom så simmar channa plerothalma men jag kommer försöka hitta en ny grupp eller par auranti saknaden är alldels för stort20 så jag kommer slå till ett nytt köp så fort jag får chansen dom är alldeles för fina för att inte ha på sin channa samlingen 01
Ah sorry, visste inte 22
Skrivet av soulboy88
Han ha blivit riktigt fet och fin 01
Skrivet av MrWatt
Han ha blivit riktigt fet och fin 01
Skönt o höra att du fick han börja äta igen 01 
Skrivet av soulboy88
Skönt o höra att du fick han börja äta igen 01 
Gick nästan direkt 04
Älskar blå musslor och hikari pellets 12
Skrivet av MrWatt
Gick nästan direkt 04
Älskar blå musslor och hikari pellets 12
Haha schysst 06
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.