Bengäddor

»

Spotted gar

hej, har problem med att få min 30 cm gar att bli rent ut sagt riktigt jävla tjock, tips?
Vad matar du den med? Hur ofta? Och varför vill du att den ska bli tjock? 02
Han äter räkor nu brukar mata han varje dag, och tjock kanske var fel ord menar att han ska bli större i princip02
Skrivet av Plankton
Han äter räkor nu brukar mata han varje dag, och tjock kanske var fel ord menar att han ska bli större i princip02
Jaha, då är jag med 03 Försök få över honom på pellets, kräver en liten svältperiod. Sen så låter du pelletsen dra in räksaft så brukar det accepteras efter ett litet tag. Alt. så trycker du i pellets i räkorna.
Haha aa, hikari är väl bäst? 02
Dom blir mjuka och faller isär ganska fort. Jag använde Tropical carnivore, dom håller ihop bättre, finns dock bara som sjunkande vad jag vet. Annars så kan du testa Hikari jumbo carnisticks. Min arowana som fram tills nu vägrat pellets, äter dom med god aptit. 03
Jumbo sticks it is!03
Hikari Cichlid gold (flytande) håller väl ihop bra? Jumbo carnisticks (vilket jag antar att ni menar) smular och faller isär väldigt snabbt tycker jag.
Skrivet av djr83
Hikari Cichlid gold (flytande) håller väl ihop bra? Jumbo carnisticks (vilket jag antar att ni menar) smular och faller isär väldigt snabbt tycker jag.
Dom glömde jag helt. Ja dom håller ihop bra länge utan att smula sönder och grisa ner vattnet.
Carnisticksen har du rätt om, va mer ett tips som kanske skulle funka utan att blötläggas i räkspad. 
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.