Vsg :) dålig bild på ett stort kar, minns inte exakta mått men långt över 5000 :)

Skrivet av pleco
Vsg :) dålig bild på ett stort kar, minns inte exakta mått men långt över 5000 :)
Tack :). Inte ditt alltså? Mått och lite bättre bilder hade varit roligt annars :)
Nejnej inte mitt, ägaren till karet är medlem men skriver sällan i forumet ... va 10000L om jag minns rätt :)

Skrivet av pleco
Nejnej inte mitt, ägaren till karet är medlem men skriver sällan i forumet ... va 10000L om jag minns rätt :)
Kan det vara Johnny? Tycker mig se likhet. Hans är 4x2x1,2m. Men bara sett en bild.. Snål :)

Skrivet av Simon
Den där blaskhinken vill jag se mer av!!
Goa mått

Finns en bättre bild på fb men inte min så känns dumt att posta.

Skrivet av HampusH
Var på ett litet besök hos Johnny för ett tag sedan, har inte hunnit redigera bilderna jag tog då. Men jag postar dem här så fort det är klart. Har för mig att jag har laddat upp lite mobilbilder jag tog där dock, minns inte var bara...
Kul tråd för övrigt! Hade vart kul om någon doldis dyker upp med ett kar på flera kubik.

Ska bli kul att se :D. Ja lite så jag tänker, sitter säkert en del där ute som inte postar så ofta.

Skrivet av Zybeer
Haha en smula. Undra vad tjockleken är på de rutorna. Coolt :D

Skrivet av Zybeer
Jäklar! Rejäl burk det dänna!

Skrivet av Zybeer
Gissar att det där monstret till kar inte var fullständigt gratis. Men satan så fint det skulle sitta

Inköpspris är väl en sak.
Det är driftkostnaden som avskräcker mig.

Skrivet av Simon
Inköpspris är väl en sak.
Det är driftkostnaden som avskräcker mig.
Mmm, det med. Jag har för mig att han nämnde något om en kostnad runt 30:- per dag. Men det låter ruskigt billigt med 1000 spänn i månaden?

Skrivet av Zybeer
Mmm, det med. Jag har för mig att han nämnde något om en kostnad runt 30:- per dag. Men det låter ruskigt billigt med 1000 spänn i månaden?
Å fan. Men då lär han knappast ha kommunalt vatten

Skrivet av Simon
Å fan. Men då lär han knappast ha kommunalt vatten
Äh man behöver inte byta lika mycket på så stora. Vatten kostar 23kr kubiken. Inte så farligt.

Skrivet av faltaren
Äh man behöver inte byta lika mycket på så stora. Vatten kostar 23kr kubiken. Inte så farligt.
Det blir iofs runt 920kr/månaden om man byter 50% i veckan.

Skrivet av Simon
Det blir iofs runt 920kr/månaden om man byter 50% i veckan.
Är väl rätt ok? Och i ett så stort tror jag man klarar sig på 25. Elen borde vara ett större problem.