Bilder och filmer

»

Mackiss burk

1/3
Nu kommer det lite bilder på min burk 03
Liter mer bilder från rummet 04
Skrivet av Mackiss
Liter mer bilder från rummet 04
Snyggt! Hur stort är det?
Skrivet av FredrikRoman
Snyggt! Hur stort är det?
Tack.. Det är 960l 03
Skitsnyggt! 83
Skrivet av Simon
Skitsnyggt! 83
Tack. Jag har jobbat hårt för att få till det rummet. Ett rum enbart för akvarium livet 03
Skrivet av Mackiss
Tack. Jag har jobbat hårt för att få till det rummet. Ett rum enbart för akvarium livet 03
Bra jobbat!04
Bilder från bygget av rummet med..
Brutalt läckert när man bygger in de i väggen på de viset. Hade ja haft möjlighet hade jag gjort samma. Tummen upp 
Skrivet av Rode
Brutalt läckert när man bygger in de i väggen på de viset. Hade ja haft möjlighet hade jag gjort samma. Tummen upp 
Ska byta ut det karet i framtiden till ett som blir 200,150,60.men fiskarna klarar sig bra i det 960l ett bra tag till.
Skrivet av Mackiss
Ska byta ut det karet i framtiden till ett som blir 200,150,60.men fiskarna klarar sig bra i det 960l ett bra tag till.
200x150 är fina mått. Fast mitt är 70 högt
53
Skrivet av Wrandel
200x150 är fina mått. Fast mitt är 70 högt
53
Ja men de är finfint 03 blir 60 av mitt som syns i väggen och lite mer som inte gör det 83 Har kollat på ditt kar flera gånger. Får komma upp och kolla på det en dag.
Skrivet av Mackiss
Ja men de är finfint 03 blir 60 av mitt som syns i väggen och lite mer som inte gör det 83 Har kollat på ditt kar flera gånger. Får komma upp och kolla på det en dag.
Du är mer än välkommen :) 
Vart i landet är du belägen btw? 
Skrivet av Wrandel
Vart i landet är du belägen btw? 
Tranemo om du vet var det ligger 23
Skrivet av Mackiss
Tranemo om du vet var det ligger 23
Njae inte exakt.. 14.. Men typ ett par timmars bilfärd från Göteborg..? 
Skrivet av Wrandel
Njae inte exakt.. 14.. Men typ ett par timmars bilfärd från Göteborg..? 
Fyra mil från Borås så har la runt en timme till dig 04 jag brukar åka till Halmstad när jag köper fisk på akvarieshopen. Gbg går fint att åka till.
Riktigt snyggt! Ett kar inbyggt i väggen är aldrig fel... Vad är det för en asiat du har, grön? 02
Skrivet av HampusH
Riktigt snyggt! Ett kar inbyggt i väggen är aldrig fel... Vad är det för en asiat du har, grön? 02
Ditt kar blev riktigt fint med02 det är en jardini jag har i mitt kar.
Skrivet av Mackiss
Ditt kar blev riktigt fint med02 det är en jardini jag har i mitt kar.
Tack! Jaha, där ser man. Funkar det bra i karet? Han bråkar inte med de andra?
1/3
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.