Ser att det varit en hel del nya personer som anslutit sig på slutet, antar att det är via facebook eftersom det oftast är för + efternamn. Kul! Men tyvärr tycker jag att man inte ser så mycket nya poster från dessa personer så jag tänkte (som någon slags självutnämnd välkomningskommitté) göra en tråd och hälsa er välkomna! Var inte blyga att fråga om det är något. Har själv fått mycket bra svar här.
Tänkte presentera mig själv lite, medlem sen typ ett år. Haft akvarium i två år. Har ett 400-liters med Hujetagäddor, Polypterus Delhezi och filamentbarber. Är begränsad av min lägenhet från att skaffa större burk just nu. En fisk jag drömmer om att hålla är rockor, gillar både Black diamond och Marble. Bor i Stockholm sen två år tillbaka, 23 år gammal och ett annat stort intresse är motorcykeln.
Att det är många nya den senaste tiden beror på de nya inställningarna, oregisterade kan inte läsa forumet vilket jag tycker är dåligt.
Välkommen! Själv är jag rätt ny på rovfiskfronten fast jag hållt fisk i över 20 år :)