Bilder och filmer

»

Fina reticulata

Ett par som är väldigt fina 03
Hur stora? 
30 cm ska dom vara. 
Det är ju stort för retics, då blir det valpar snart förmodar jag 03
En kompis fiskar. Har fått valpar en gång men dom klara inte sig. Jag ska ta valpar av han när han får de igen 03
Skrivet av Mackiss
En kompis fiskar. Har fått valpar en gång men dom klara inte sig. Jag ska ta valpar av han när han får de igen 03
Retics sägs ju vara extra känsliga jämfört med andra rockor, speciellt som små. Om det stämmer brukar det diskuteras om men många är det som har tappat just retics-valpar. Skulle dock gissa på att nybörjare väljer mindre och billigare rockor vilket drar upp statistiken för döda valpar...

Men säg till när det är dags så ska du nog få all hjälp du behöver här :)
Skrivet av djr83
Retics sägs ju vara extra känsliga jämfört med andra rockor, speciellt som små. Om det stämmer brukar det diskuteras om men många är det som har tappat just retics-valpar. Skulle dock gissa på att nybörjare väljer mindre och billigare rockor vilket drar upp statistiken för döda valpar...

Men säg till när det är dags så ska du nog få all hjälp du behöver här :)
Jo ja har läst att de inte finns så många som odlar på retics. Valparna som föddes sist var två och de var väldigt små så dom dog dagen efter 17
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.