Rockor

»

Rockor i plyfa kar?

Tja!
Tänkte slänga i ett par rockor i mitt hemmabyggda plyfa kar, men har dammduk som tätskikt. Undrar då hur stor sjans de är att rockorna punkterar den? Dom har ju en del taggar på svansen.. Bottenytan är 2500x1200 om de hjälper nått 02 så vad tror ni?
Jag är till 95% säker på att dom inte kommer lyckas. Beror dock lite på kvaliten på duken, men är det firestone eller liknande så ska det mycket till innan en rocka lyckas göra hål på duken.
Skrivet av foderfisk
Tja!
Tänkte slänga i ett par rockor i mitt hemmabyggda plyfa kar, men har dammduk som tätskikt. Undrar då hur stor sjans de är att rockorna punkterar den? Dom har ju en del taggar på svansen.. Bottenytan är 2500x1200 om de hjälper nått 02 så vad tror ni?
Jag ökar till 99.99% Kan inte tänka mig ett scenario där det blir verklighet! Kör, bara kör!!
Tack för svaren!
Ni verkar ju säkra,kan lägga till att de är dubbla lager på väggarna vilket blir 2mm duk totalt.
Duken är från hornbach har ja för mig,deras tjockaste. Hade ju varit lagom kul med 2,5 kubik vatten på golvet.. 27
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.