Bilder och filmer

»

MEDWURST - en liten tråd om stora fiskar.

1/6
(eller kanske snarare blivande stora fiskar)

107 Senast jag hade en bildtråd var på MFKsweden tror jag, så här kommer en NY! 102
Men det kommer bli ganska glest mellan uppdateringarna kan jag säga redan nu för jag har ingen vettig kamera längre som förr i tiden.24

Länkar till dom gamla:
Fiskar
http://mfksweden.forum24.se/mfksweden-about1001-0-asc-120.html
Lokalen:
http://mfksweden.forum24.se/mfksweden-about186-0-asc-0.html
Ännu äldre hehe!
http://www.zoonen.com/forum/visadiskussion.asp?oid=1035859&fKeyword=&p=0
En gammal goding & några småttingar:
Köpte mig en ny kamera nyligen, kostade 20000:- men har inte lyckats med inställningarna riktigt ännu så det ser ut som kassa mobilbilder typ... 17
Skrivet av theDOUCHE
Köpte mig en ny kamera nyligen, kostade 20000:- men har inte lyckats med inställningarna riktigt ännu så det ser ut som kassa mobilbilder typ... 17
Det är bara att använda den mycket så lär du dig på nolltid. Fotografering är inte så svårt som fotografer ofta vill få det att verka 06 Att se vad som är en bra bild och inte däremot kan va skitsvårt..
Skrivet av theDOUCHE
Ju dyrare kamera desto mer kunskap brukar det väl oftast krävas för att kunna utnyttja den till max. Autoläget är nått du ska sluta använda direkt 02
Dessa kom inte med i förra inlägget så postar dom nu istället.
Bilderna är så dåliga att fiskarna blir fula typ! 104105106
Även om bilderna är kassa så får ni ju gärna rocka mina inlägg här ändå, just sayin'... 51
Hur många eldålar har du? 
Skrivet av theDOUCHE
Även om bilderna är kassa så får ni ju gärna rocka mina inlägg här ändå, just sayin'... 51
Snyggt när dem två är tillsammans :) har den stora börja äta ?
Har du börjat med Koi i damm nu också? Går dem tillsammans med dina silirus? 06
Kul att se vad du har hemma! 03
Skrivet av djr83
Hur många eldålar har du? 
Två, en stor & en större! 03
Skrivet av bluedaimond
Snyggt när dem två är tillsammans :) har den stora börja äta ?
Bara mask ännu, men det lossnar nog för den snart. 83
Skrivet av theDOUCHE
Två, en stor & en större! 03
Funkar dom bra tillsammans? Jag har hört att eldålar är aggressiva mot varandra. 
Skrivet av HampusH
Har du börjat med Koi i damm nu också? Går dem tillsammans med dina silirus? 06
Hehe nä dom är inte mina tyvärr, men grymt snygga & stora så slängde med dom här också! 04
Skrivet av djr83
Funkar dom bra tillsammans? Jag har hört att eldålar är aggressiva mot varandra. 
Japp det är dom så man får vara försiktig, har haft eldålar som dödat varandra tidigare!
Nu gick den mindre i detta karet först så den bet lite på den stora i början men det har lugnat sig nu, detta är det enda av mina kar som är helt "ålsäkrat" så dom var typ tvungna att gå till samman ett tag... men ska nog sära på dom framöver. 83
En bunt med bilder till... 96
Oscars är bra jäkla fina! Men jag gillar inte humöret på ciklider i överlag.
Hur betér sig dina?
Dessa två (ska vara VF) är jäkligt lugna! Kan ge sig på blanka/silvriga fiskar med stora fjäll, men med nuvarnade besättning ställer dom inte till mycket problem för mig. 05
Dom vanliga odlade oskarna man brukar se butikerna tycker jag är mycket jobbigare, brukar ha tuff attityd redan som små... 56
Skrivet av theDOUCHE
Dessa två (ska vara VF) är jäkligt lugna! Kan ge sig på blanka/silvriga fiskar med stora fjäll, men med nuvarnade besättning ställer dom inte till mycket problem för mig. 05
Dom vanliga odlade oskarna man brukar se butikerna tycker jag är mycket jobbigare, brukar ha tuff attityd redan som små... 56
Hur går det då med ihop med aron?
1/6
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.