Off topic

»

HEJDÅ!!!

1/2
VADFAN HAR NI GJORT MED FORUMET... SKA DET HÄR VARA NÅTT JÄVLA SKÄMT ELLER?!?!?!? 48

Ska det se ut såhär så radera mitt konto direkt tack! 61
1 april kanske 06
Tagga ner, theDOUCHE23

Sjukt snyggt kodat djr83. Klockrent! Särskilt med "pokedex"! 23
Jävla nostalgi känsla idag alltså 03
Helt klockrent! Garvade så tjejen trodde jag var knäpp när jag såg det igår kväll 03 Schysst Skillz djr83 !
Skrivet av theDOUCHE
VADFAN HAR NI GJORT MED FORUMET... SKA DET HÄR VARA NÅTT JÄVLA SKÄMT ELLER?!?!?!? 48

Ska det se ut såhär så radera mitt konto direkt tack! 61
"SKA DET HÄR VARA NÅTT JÄVLA SKÄMT ELLER?!?!?!?" 

Ah, typ så! :D Helt fantastiskt enligt mig! Go djr83!
Det riktiga skämtet kommer imorgon när ni inser att den här designen är permanent 54
Sitter man vid datorn så får man en extra överraskning jämfört med om man sitter på mobilen. Får se om nån upptäcker det... 38
Skrivet av djr83
Sitter man vid datorn så får man en extra överraskning jämfört med om man sitter på mobilen. Får se om nån upptäcker det... 38
Men jag har ju inte tillgång till dator förrän på lördag. 20
Skrivet av djr83
jo jag märkte det . 
börja undra vafan he va .
03nothing more said XD
Skrivet av MrWatt
jo jag märkte det . 
börja undra vafan he va .
03nothing more said XD
Nu är jag förbaskat nyfiken och ser ingen skillnad från min Samsung S4 och datorn... Vad är det jag missar?! 29
Skrivet av Zybeer
Nu är jag förbaskat nyfiken och ser ingen skillnad från min Samsung S4 och datorn... Vad är det jag missar?! 29
Sitt på forumet med datorn ett tag så bör det märkas 41
Skrivet av foderfisk
1 april kanske 06
Spelar ingen roll om det så är sista april någonsin! Jag tolererar inte sånt här horande för att få fler yngre medlemmar, för det är vad jag gissar att det handlar om...
Skrivet av theDOUCHE
Spelar ingen roll om det så är sista april någonsin! Jag tolererar inte sånt här horande för att få fler yngre medlemmar, för det är vad jag gissar att det handlar om...
nja 
va jag kan se ha detta hållits internt .
ha inte sett något om de på Fb eller annan plats 
Fattar inte hur ni kan tycka detta är roligt, är jag den enda som tar denna hobbyn seriöst längre!? 24
nån öl och nån whiskey så löser sig allt XD
Undrar om inte douche kör en april april på våran april april... 06
Det ska byggas skyskrapor i Slottsskogen och forumet ser ut som nån jävla lekstuga, vart fan är det här landet på väg... 31
Skrivet av theDOUCHE
Det ska byggas skyskrapor i Slottsskogen och forumet ser ut som nån jävla lekstuga, vart fan är det här landet på väg... 31
Vi får väl se imorgon om det bara var ett skämt eller om det är permanent... 60
00:15 så tydligen permanent... 61
1/2
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.