På besök, bilder säger mer än ord.. fortsättning följer med vädret ;)
Tackar:)
Tanken är väl att jag ska fylla på med resten av firrarna när dom kommer fram ur gömmorna:)
Någon mod som vet om det går att rätta till bilderna?
Tack Hampus:) Jag ska försöka ordna upp så det blir lite mer uppdateringar då och då:) så länge lyftar jag på hatten för Kaptenens bilder! Min kamera på mobilen är så pissig så svårt att lägga upp något bra.

Skrivet av HampusH
Fantastiskt trevligt det där! Älskar din filtrering.. Länge sedan man såg bilder från dig dessutom. Synd att bilderna var så snea, haha.
djr83, kan du göra något åt bilderna? Haxa och mejtrixa lite.
Nej. Det skulle innebära att jag får leta på bilderna på servern, ladda ner dom, vrida på dom och sen ladda upp dom igen. För mycket jobb helt enkelt...
Servern ska vrida bilderna rätt så informationen i dom som säger vilket håll som är rätt måste vara knas av nån anledning.

Skrivet av Leopoldi
Thomas Roman, här har vi en tok intressant tråd som är helt omöjlig .,, pallar inte ens kolla på bilderna...jagvill kunna klicka in på första bilden och få upp den i helskärm sen bara kunna swipa? Från höger till vänster och få upp nästa ....
sorry Jocke det jag såg såg grymt ut...
Det stora problemet nu är ju att bilderna är vridna åt fel håll, det funkar faktiskt inte alls bra. Men jag ska kolla på nån lösning för fullskärmsläge, det hade faktiskt varit det bästa...
mm.. mitt fel.. eller snarare knas med min telefon.. den vägrar acceptera skärmrotation, alltså känner den inte av det när jag lägger upp bilder heller..
surrade med samsung och de tyckte att jag skulle vänta på nästa uppdatering av operativsystemet.. någon som har någon smart ide eller varit med om det tidigare?

Skrivet av CptMigraine
mm.. mitt fel.. eller snarare knas med min telefon.. den vägrar acceptera skärmrotation, alltså känner den inte av det när jag lägger upp bilder heller..
surrade med samsung och de tyckte att jag skulle vänta på nästa uppdatering av operativsystemet.. någon som har någon smart ide eller varit med om det tidigare?
Har du aktiverat så att den kan vrida på skärmen? Nu tror jag dock att bilderna ska vridas oavsett vad den inställningen är inställd på.
Men om du har det aktiverat, vänder sig skärmen tex i webbläsaren när du lägger mobilen ner?
Tack Micke:)
Vi kanske får lägga upp dessa på nytt på något sätt! Känns som att lägga över bilderna till en annan lur/dator skulle funka och sen lägga upp igen!
Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig:/
Ja lite trist men bara att lära av sina misstag och köpa fler akvarium så man kan separera fiskarna bättre:)

Skrivet av Offshore
Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig:/
Naj, vad tråkigt :(
Rockmat?

Skrivet av Sjebbe
Naj, vad tråkigt :(
Rockmat?
Jajjemän.. Var en rocka som knep den alternativt först påspöad av en annan asiat för att sen låta rockan avsluta!
Är de min gamla asiat eller ?

Skrivet av Rode
Är de min gamla asiat eller ?
Nä det är en SR tyvärr:/ Har du sålt av alla dina?