Min BD hane har börjat mer och mer att sparka runt på den enda stenen jag har i karet, en flintasten som är rund och stor som en pingisboll ungefär. Han tar den under sidan och flippar iväg den en bit sen simmar han efter den och gör om det tills den kommit till andra sidan karet. Tyvärr får jag ta ut den nu för det för ett satans oväsen och han gör det mest på natten när vi sover . Tänkte byta ut stenen mot en bioboll eller något annat som han kan leka med.
Någon annan som har rockor som har något sånt här hyss för sig?
@tigerflickan har en som gör samma sak har jag för mig.
Min grabb gillar att dunka små stenar på glaset.. Som tur är bara små stenar och han har ingen större kraft när han gör det.
Boris gamla bd-hona lärde sig att spruta vatten. Och började göra så när hon blev hungig. Slutade med delvis förstörd parkett vill jag minnas.
Min motoro fiser och blir alldeles platt

Skrivet av HampusH
Min BDleo lekte och hade sig med stenarna i sitt growout hela tiden. Här om dagen hörde jag ett skumt ljud från stora karet, som han går i nu. Då var han uppe vid ett hål i täckglasen i bakkant och sprutade ut vatten med munnen...

Han inte få det på film dock, fick bara med en lite skvätt för han slutade så klart när jag började filma.
Brace yourself... water is coming on the floor.