Foder

»

Äntligen äter den jäveln!

Tänkte att vi kan behöva en tråd där vi kan få lite utlopp för lite känslor när en förståndshandikappad långtidsmatstrejkande fisk äntligen räknar ut att man behöver äta. Det är ju roligt varje gång man hör att någon har lyckats knäcka psyket på en envist svältande fisk!

Min 17-18cm Boulengerella Cuviera käkade precis räkor för första gången! Har fastat i minst 3 veckor och såg jävligt tanig ut så det var riktigt skönt att se. Nu ska det bli pelletsträning och tillväxt!
That feeling 58
Grymt! Behöver nog en bild eller 3 samt lite klipp på den där. 03 Cuiveri har jag länge varit sugen på. Hade 2 st B. maculata för länge sedan. Skör fisk och riktigt lurig när det gällde mat... 
Jag har för tillfället en 199kr lur från clas ohlsson och cuivierin går hos farsan. Men det kommer så småningom. Köpte två små i olika sändningar och de dog rätt snabbt så nu beställde jag den största de hade :)
Min vampyrtetra åt plötsligt torra pellets och nu trycker han i sig dom i mängder. Innan har den mest ätit levande så det känns som ett stort framsteg 58
Min ST proppar i sig musslor som om det vore hans sista dag på jorden! 16
Såg idag min tier track på 8cm lång för första gången på tre månader när jag tände belysningen. Släppte ner ett par pellets framför honom.
Han nosade över dom med sin långa näsa, tog med en pellets in under sin rot 04
Nu har jag suttit hela kvällen och matat min goliath med pellets också. Det går framåt!
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.