Tjena. Här är några av mina fiskar i en liten soppa. Äts vita och röda mygg idag.
Distichodus Sexfaciatus ( Den orange svart randiga ) Riktigt charming och kaxig fisk. Cirka 17cm lång nu. Blir ganska redig. 3 år gammal.
Ett styck ålarens som bott bakom min bakgrund i en månad, trodde han dött.
Sen är det en Colombiansk "Haj" vet ej latinska namnet och orkar inte googla! :D
Och 2st Socubim Lima, iaf en av dom. Den minsta är väldigt svart.
Det är bara några av fiskarna, finns 3 malar, 3 fenisar och 2 F-gars.
coola limor, och cool gräsätare (distchodus)
Distichodus är riktigt snygga! Jag har hört att de kan vara lite tuffa mot andra innevånare, hur upplever du dom?
Några Limor har jag velat ha länge. Trist att de är så pass dyra på listorna då en grupp skulle vara mycket trevligt.

Skrivet av Zybeer
Distichodus är riktigt snygga! Jag har hört att de kan vara lite tuffa mot andra innevånare, hur upplever du dom?
Några Limor har jag velat ha länge. Trist att de är så pass dyra på listorna då en grupp skulle vara mycket trevligt.
Köpte min minsta lima för 250 kr, kan få tag i mycket billigare numera dock.
Distichodusen är en riktig kaxig jäkel, men ställer inte till några problem. Hade 2st innan, men fick ge bort den mindre då dom är ruggigt elaka mot varandra.
Dessutom är dem väldigt dagaktiva, och äter allt. Lyckad fisk!

Skrivet av HampusH
Nice! Mer bilder på den där delhezin tack...

Ska fixas, tyvärr såg jag inte att ena bröstfenan var missbildad när jag hämtade honom hos en privatperson.
Dock äter han mest, är socialast och växer fortast av dem 3. Så han får leva kvar även om han har lite handikapp.
Har en Endli på 25cm och en senegalus på cirka 18 med.