Butiker och grossister

»

afrikansk säsongsfisk

lite skum fråga måntro, men vet någon vid vilken tidsperiod det exporteras afrikanska vildfångade fiskar; T.ex div poly's och coola tetror? antar att dem små exen som skickas hej vilt ofta är av samma eller förra årets modelleroch sker detta då under regnperioden (okt-dec) eller precis EFTER denna (jan-feb)

I min egen erfarenhet av att jaga afro's så blir det importer därifrån mellan sept~okt typ, men det är ganska tunt med roligt afrikanskt på listan just nu vilket inte riktigt stämmer överens med den teorin då...

pratade med någon yvonne på glaser som sa att det skulle komma in därifrån under vintern men hon kunde inte svara exact.

har ju svarat lite på frågan själv här känner jag men tänkte väl ställa fråga egentligen till dem gamla vargarna på forumet som har sett historiens vingslag och kanske hittat någon aning eller känsla för att historien upprepar sig någelunda rytmiskt.
Jag vill minnas att det brukar vara under sommaren som det kommer in mycket rolig fisk från afrika.
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.