Bilder och filmer

»

Ny burk. :D

1/3
Tjena! Nu blir det nu burk efter typ6 månader fjeskande för sambon. Min förr burk ser ni på första bilden 1440l som jag byggde ihop av 2st 720 kar :) 

ny burken blir byggd i trä och kommer ha måtten 300x125x86 ca 3200l 

har kommit en bit redan nu. Men eftersom Hampus mm ville att jag skulle göra en liten bildtråd så får jag väll göra de :P
Skrivet av Jonas
Tjena! Nu blir det nu burk efter typ6 månader fjeskande för sambon. Min förr burk ser ni på första bilden 1440l som jag byggde ihop av 2st 720 kar :) 

ny burken blir byggd i trä och kommer ha måtten 300x125x86 ca 3200l 

har kommit en bit redan nu. Men eftersom Hampus mm ville att jag skulle göra en liten bildtråd så får jag väll göra de :P
Optimal bil att handla grejor med :)
Bänken :) 
Just nu är det plastat och börjat lite med förstärkningen som blir ovanpå burken. Gelcoat osv är beställt hoppas jag får grejorna på fredag :) 
Så jävla bra jobbat va! Driftig man den där du :) 
Kommer att bli bra 
Så ja! Riktigt bra jobbat 05 kommer bli riktigt grymt det där!
Kul att du delar med dig, går själv i samma tankar. Vad blir det för mått på frontrutan?
Odiladi! Fy fan va nice mått. Du skall inte ha något under fötterna för parkettens skull? Blir iof inte mycket vikt på alla dom.
Tack ska ni ha 09

du menar hur stort hålet blir man tittar in igenom? Isåfall så blir det 75x281 tror jag det var. 

Näe tänkte ha något under benen tror inte det händer något. är så många 02
Härligt Jonas!
Riktigt nice, då har du lite att göra en tid framåt 03
Ruskigt mäktigt kar! Kommer bli spännande att följa det här :) 
Tack hörni! 15
Ser riktigt bra ut!
Wow.. hatten av!
Tack 01

vöntar fortfarande på att färgen ska landa... Under tiden har jag fixat lite förstärkning till benen och även uppe på karet. 

Har fått hem lite rör osv till sumpen så ska väll börja greja med det också. Beställde även rutan idag :) 
Storlek och tjocklek på rutan? 02
15mm 

81,5cm hög
285,8cm lång. :P 
Skrivet av Jonas
15mm 

81,5cm hög
285,8cm lång. :P 
Får jag bli din kompis? (Har inte facebook så jag får väl fråga rätt ut)..
Skrivet av CptMigraine
Får jag bli din kompis? (Har inte facebook så jag får väl fråga rätt ut)..
Haha självklart ????
1/3
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.