Channor

»

channa marulioides

Hur svårt är det och få tag på channa marulioides? Jag tycker jag kolla glaser,imazo,at väldigt ofta men aldrig sett en på listorna. Nån som har något tips?
Gäller att hålla koll! Ibland trillar det in och då får man passa på att beställa. Var väl ca 2-3 år sedan jag själv beställde 3 st småttingar. Har nog inte sett fler tillgängliga sedan dess. Men det är som du säger inte jätteofta man ser dem på någon lista...
Marulius fanns ju för 70kr för ett tag sedan. De är ju också coola!
Skrivet av gar
Marulius fanns ju för 70kr för ett tag sedan. De är ju också coola!
Jepp ;)
Marulius blir tyvärr lite förstora. Hade en som växte från 10-50cm på 7-8 mån
Skrivet av Rasmus
Marulius blir tyvärr lite förstora. Hade en som växte från 10-50cm på 7-8 mån
Marulioides blir ju inte direkt små. Dessutom mycket kraftigare än marulius.
hej

er der nogen som måske kende nogen som har den her slangerhovedfisk hjem. for jeg har kigge snakke rundt på heller sjællande og der er ikke nogen som har den på deres bestille lliste. for kunne godt tænke mig at får dem hjem i akvarier som små

mvh tomas
Skrivet av tomasm1
hej

er der nogen som måske kende nogen som har den her slangerhovedfisk hjem. for jeg har kigge snakke rundt på heller sjællande og der er ikke nogen som har den på deres bestille lliste. for kunne godt tænke mig at får dem hjem i akvarier som små

mvh tomas
Jag har en hemma . 
min mätte 67 cm . Vet att det finns tre till salu just nu i linköping 
Skrivet av tomasm1
hej

mvh tomas
Bör finnas 3st på Lustgården zoo I Eskilstuna. Körde dit mina för några veckor sen. Dom är ca 55cm 
okay de skulle valg ikke har dem i små så
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.