Bilder och filmer

»

Operation Cykelförråd

1/23
Har lyckats komma över ett gammalt cykelförråd i källarn, som såklart ska förvandlas till cyklistförråd. Glas till nya baljan är beställt (200x150x70), eluttag och belysning installerades igår. Ställning ska byggas till helgen.
Två golvbrunnar finns och el och kallvatten ingår i hyran, så det får ju såklart bli automatiska vattenbyten i 2-kubiksburken och 960it, som även det ska flyttas ner. 
I'm very excite
Ser fram emot källarodlade hybridcyklister alá westcoast.
Skrivet av Wrandel
Har lyckats komma över ett gammalt cykelförråd i källarn, som såklart ska förvandlas till cyklistförråd. Glas till nya baljan är beställt (200x150x70), eluttag och belysning installerades igår. Ställning ska byggas till helgen.
Två golvbrunnar finns och el och kallvatten ingår i hyran, så det får ju såklart bli automatiska vattenbyten i 2-kubiksburken och 960it, som även det ska flyttas ner. 
I'm very excite 
Grymt nice! Önskar jag oxå hade ett källarförråd som du 03
har alla sin kar på samma plats, en riktigt hobbyrum.

uppdater gärna med bilder på ditt nya projekt!
U bet. Westside Fishy Business och systerbolaget Handel by Wrandel kommer explodera.. på ett bra sätt Sjebbe

Yanloo aa fan, har drömt om en sån här mancave några år nu, så det är riktigt kul :) 
Här ska vi alltså komma åt å limma ett kar också :) Får nog styra ett par sånnadär sugproppar @svampus Sjebbe
Ser kanonbra ut :) du kommer älska auto vb, går inte beskriva ;) en viss svart plätt är lite trackad av en betydligt mindre marble, så har du tur får du en hybridkull vid inflyttningsfesten :D
Skrivet av Johan86
Ser kanonbra ut :) du kommer älska auto vb, går inte beskriva ;) en viss svart plätt är lite trackad av en betydligt mindre marble, så har du tur får du en hybridkull vid inflyttningsfesten :D
Tack bro ! Go känsla när det växer fram sakta men säkert. Jaa fan de hoppas jag.. marble x leo/bd 07 Från just de två exemplaren till föräldrar dessutom. Nästan så jag tycker du ska ha en av pupsen isf, om du inte misstycker :)
Joppa
Vilken mancaveig man cave du fått.. ser ut som ett bra ställe att döda många timmar på.. 
Mänkäyvigt jävla svettigt dessutom här I bunkern vill jag lova. 

Tänkte lyxa till det med en liten sump som komplement till droppfiltret
Vågar du köra med den ställningen till ett kar? Tänker att den " bara " sitter med klämmor. 
Skrivet av superaquaman
Vågar du köra med den ställningen till ett kar? Tänker att den " bara " sitter med klämmor. 
En klamma klarar 12 kN. Så ja, det vågar jag :)
Update:

Ställningen börjar bli klar. Glaset ska jag hämta imonn och pumpar mm börjar trilla in från kina
Skrivet av Wrandel
Update:

Ställningen börjar bli klar. Glaset ska jag hämta imonn och pumpar mm börjar trilla in från kina
Fy fan va najs! Ditt projekt går fort framåt men fullfart. 03
Det går framåt iaf :) Rätt lagom fort faktiskt, tänker inte stressa ihop detta. Ska ju bygga sump, droppfilter å fixa med aut vb.. Så det får ta sin tid
Skaplig bottenskiva..
Tack herr Sjebbe för att du (som en chef) ryckte ut med sugklockor 08
Man gör vad man kan. Kommer bli kanon det där karet!

Får ta mig ner i källarn nästa gång.
17500l/h till droppfiltret
Skrivet av Wrandel
17500l/h till droppfiltret
Vad hade du tänkt köra för droppfilter?
hemma byggt?02
1/23
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.