Har lyckats komma över ett gammalt cykelförråd i källarn, som såklart ska förvandlas till cyklistförråd. Glas till nya baljan är beställt (200x150x70), eluttag och belysning installerades igår. Ställning ska byggas till helgen.
Två golvbrunnar finns och el och kallvatten ingår i hyran, så det får ju såklart bli automatiska vattenbyten i 2-kubiksburken och 960it, som även det ska flyttas ner.
I'm very excite
Ser fram emot källarodlade hybridcyklister alá westcoast.
Ser kanonbra ut :) du kommer älska auto vb, går inte beskriva ;) en viss svart plätt är lite trackad av en betydligt mindre marble, så har du tur får du en hybridkull vid inflyttningsfesten :D
Vilken mancaveig man cave du fått.. ser ut som ett bra ställe att döda många timmar på..
Mänkäyvigt jävla svettigt dessutom här I bunkern vill jag lova.
Tänkte lyxa till det med en liten sump som komplement till droppfiltret
Vågar du köra med den ställningen till ett kar? Tänker att den " bara " sitter med klämmor.

Skrivet av superaquaman
Vågar du köra med den ställningen till ett kar? Tänker att den " bara " sitter med klämmor.
En klamma klarar 12 kN. Så ja, det vågar jag :)
Update:
Ställningen börjar bli klar. Glaset ska jag hämta imonn och pumpar mm börjar trilla in från kina
Det går framåt iaf :) Rätt lagom fort faktiskt, tänker inte stressa ihop detta. Ska ju bygga sump, droppfilter å fixa med aut vb.. Så det får ta sin tid
Man gör vad man kan. Kommer bli kanon det där karet!
Får ta mig ner i källarn nästa gång.
17500l/h till droppfiltret