Har ju minst sagt varit inaktiv sista året, hobbyn har varit vilande men crewn har hållits vid liv.
Tänkte börja uppdatera lite oftare framöver då det hänt en del sista tiden och mer finns i pipeline.
Börjar med en halvkass video ikväll och siktar på att damma av kameran och försöka få till några bilder senare i veckan.
Vilken pärla du har på botten! Blir det påökning snart eller matar du bara väldigt mycket? :)
Tack! Jo hon är både grann och rejäl, förhoppningsvis är det både och - hon har alltid varit biffig men nu är det extremt. Håller tummarna!
Hehe jo betydligt bättre nu.. Lite bättre belysning också, tog hem 15w led spots, 10000k med e27 fattning så har 6 sådana hängandes. Ska testa 6500k och 15000k framöver..
Vet ej vad det är för några tbh, ska kolla upp det. De är 15-18cm och har gått safe än så länge, var orolig över att min största L marmoratus skulle klippa dem men den är i konstant pelletskoma.. ????
Härligt kar och en riktigt fin besättning!
Tack gents, alltid kul när det uppskattas trots att man är ljusår bakom herr Svampus vad det gäller bildkvalitén.
@Svampus, än så länge verkar det lugnt så jag hoppas det fungerar i längden. Rätt trevliga filurer!
Slänger upp några nya bilder på karet. Förövrigt födde mrs Marble 2st småttingar inatt, pigga och krya som jag lyckades fånga upp i flytta över i ett av grow out karen. Bilder på dessa kommer när de behagar lämna sanddynerna!
Dovii hannen har lagt beslag på rötterna i mitten och jagar varsamt men bestämt bort nyfikna inneboende. Han blir dock jävligt fundersam när 40cm irwini lägger sig rakt över... Rätt kul att se, hoppas även dovii paret sköter sig framöver!
Oj den bilden var inte tänkt att laddas upp hehe.. 15 är mina och de andra 10 tillhör en vän.
Glädjer mig att se mer o mer aktivitet från ditt håll igen :) Har det börjat röra sig nåt i magen på tjockisen?
Mm hoppas få upp en 10st i size, förra omgången gick ju sådär - karet på golvet utan täckglas och en katt som fått smak på gars resulterade i 3 av 8 i dagsläget....
Fan vad sugen man blev på att försöka paxa dina valpar inför eventuell försäljning! Synd att kontot för plattfisk är helt tömt..

Skrivet av gar
Fan vad sugen man blev på att försöka paxa dina valpar inför eventuell försäljning! Synd att kontot för plattfisk är helt tömt..
Det hinner nog fyllas på tills de vuxit till sig en aning! ???? får se om säljs eller stannar....
Fan va sköj! Grattis mannen!
Jo då.. har gått 107 dagar nu.. så dom borde vara feta å fina när dom väl kommer :)

Skrivet av gar
Ääääsch.. uppenbarligen rymde ju kontot 3 pärlor så du lär ju inte svälta ihjäl ändå..