1/18
Denna tråd har väl försvunnit i forumflytten? 

Blir till och från galet sugen på salt. Film på en Miniatagrouper som maxar 50cm. Alltså som en IT.

https://m.youtube.com/watch?v=QKwynGsvIWc
Halva klippet handlar om pacus men dom tar väl kanske inte upp nått speciellt. Mest att den inte är intresserad av att äta testiklar. Jag skulle dock inte vara helt säker på att dom inte skulle provbita åtminstone... 47
Kul klipp om en FRT som har lite flytproblem 01
Riktigt intressant klipp, lyssna särskilt när han matar... 
Den stöten känns, jag har provat :)
Länge undrat hur man skulle göra för att hålla elektrisk ål. Men det slog mig nu att med luftdrivet filter är ju The way to go.
är inte mycket för twitter, men detta är guld! https://twitter.com/eelectricmiguel (det är en elektrisk ål som tweetrar)
Nu kan inte jag mycket tyska, men "10 000 liter wasser" förstod jag i alla fal... 07
Haha allt man behöver förstå03
Lovar att ett sådant ska byggas såfort platsen finns.. 
Jag brukar beskriva den perfekta akvariefisken som att varje gång man ska mata fisken så ska man vara osäker på om det är man själv som kommer att bli mat.
Det här klippet kommer ganska nära, även om det inte var i ett akvarium 16
Är ju inte i storleksklass med giant groupern. Men får dom psykbryt så känns det som att man kan vara i riskzonen 23
Rätt schyssta firrar man kan håva upp i Singapore!
Fett att fiska arowana alltså... Verkar som att temensis har spridit sig ganska duktigt i Singapore. Sett många klipp och bilder på just temensis som fångas där. 
Skrivet av HampusH
Fett att fiska arowana alltså... Verkar som att temensis har spridit sig ganska duktigt i Singapore. Sett många klipp och bilder på just temensis som fångas där. 
Ja verkligen, skulle va riktigt kul att prova på och sen oundvikligen fastna i tullen när man försöker smuggla hem 15st halvmetersfiskar innanför jackan! 16
Skrivet av Wur
Ja verkligen, skulle va riktigt kul att prova på och sen oundvikligen fastna i tullen när man försöker smuggla hem 15st halvmetersfiskar innanför jackan! 16
Ja, jag undrar vilket som skulle vara störst utmaning och vilket som skulle vara roligast... 23
Helt sanslöst häftigt kar och invånare
Golden gar!!73
In the ghetto...58
Snubblade över en kanal med helt sjukt trevliga videoklipp på channor, cichlor, arowanas och annat grymt från en vad jag antar är en naturlig damm... 070707

Detta verkar vara någonstans i Singapore, men man kan ju anta att någon har släppt i de flesta fiskarna själv eftersom några av dem kommer från olika världsdelar. 
Skrivet av HampusH
Snubblade över en kanal med helt sjukt trevliga videoklipp på channor, cichlor, arowanas och annat grymt från en vad jag antar är en naturlig damm... 070707

Detta verkar vara någonstans i Singapore, men man kan ju anta att någon har släppt i de flesta fiskarna själv eftersom några av dem kommer från olika världsdelar. 
Jävlar va sjukt! Den såg ju inte så överdrivet stor ut dock (med tanke på invånarna) så undrar hur det fungerar med mat/vattenkvalite 71
1/18
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.