Bilder och filmer

»

Fesk o annat slemmigt

1/2
Börjar med en bild på burken i vardagsrummet.
stimmfisk
Pleuros, bästa channan 03
Fan va fint, ett stim pleuros är inte fel alltså.. Släng upp en helkarsbild med, hur stort är det? 
230x60x60 om jag inte minns fel. 
Fan va dum jag är, det är ju en helkarsbild där ovanför... 42
Skrivet av HampusH
Fan va dum jag är, det är ju en helkarsbild där ovanför... 42
Ja fruktansvärt XD 
Stämmer Thomas, 230x60x60. Belysningen är en 150w MH, filtreringen är en fx5 + filterkammare. Besättningen är 13st pleuros 18 till 28-30ish och en eldål på över halvmeter. Ska komplettera med nån panaque "bruno" och sen några malar eller botior som städpatrull.
Var får du tag i dina eldålar? 54
glaser är skitbilliga på stora eldålar..!
Lite off topic, men funkar det att ha flera eldålar eller inte? Om nej, funkar det att ha andra pilnäbbar ihop, typ eldål + tiretrack?
Johnny(tigrinus) kasta dem här på mig när han fick höra att jag var ute efter en. Nja,  funkar tills dom är ca 40cm o köra flera, sen blir dom jäkligt griniga, sen har tiretrack o polkadot t.ex ännu värre humör, så säkrast är o köra en solo pilnäbb. Körde en polka med eldålar, den var ute efter o slå ihjäl samtliga.
Ok då kör jag vidare på den jag har bara. Han är en uppskattad invånare :)
Skrivet av djr83
Ok då kör jag vidare på den jag har bara. Han är en uppskattad invånare :)
Är väl min gamla tjockis va? .:)
Skrivet av Esox
Är väl min gamla tjockis va? .:)
Yes :)
Skrivet av Esox
Johnny(tigrinus) kasta dem här på mig när han fick höra att jag var ute efter en. Nja,  funkar tills dom är ca 40cm o köra flera, sen blir dom jäkligt griniga, sen har tiretrack o polkadot t.ex ännu värre humör, så säkrast är o köra en solo pilnäbb. Körde en polka med eldålar, den var ute efter o slå ihjäl samtliga.
Det här känns inte så lovande med tanke på att jag har alla tre arterna... Bara Polkan i det stora karet än så länge dock. Två små eldålar och en liten track tillsammans i ett mindre kar men de är max 15 cm eller så och håller sams. 
Får testa med rör eller något i var sin ända av karet sen och hålla tummarna...
Nu är flickvännen nöjd... själv vet jag inte vad jag ska tycka...
Skrivet av Esox
Nu är flickvännen nöjd... själv vet jag inte vad jag ska tycka...
vad finns det att inte gilla med en gulper! 01
Den åt fiskar redan i transportlådan, flyttade ciklider till pleuro-tanken,dom fick mellanlanda i frysboxen... o vips så försvann 3st på decimetern xD tur att dom skulle bli foder iaf xD 
......
1/2
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.