Foder

»

horngädda som foder?

Tja
Nu är ju snart horngäddan här i mängder, hur funkar denna som foder mån tro? Någon som testat? 02
Köttet på horngädda har jag för mig är rätt löst som rått.. å isf kommer det ju skits ner som fan. men jag har ju haft fel förr :)
Har du ngt bra ställe att fiska på ? Velat prova det. När är det dags ?
Okej får väl mest testa när jag har varit ute,kan ju inte skita ner mer än strömming
02

runstenen jag brukar fiska runt malmötrakten, klagshamn är bra. Va jag vet så har dom redan kommit,dock tar det nog några dagar till innan dom är här i masssor! 
tja.
har testat att mata nu med både rått och som har varit frusen och båda funkade perfa!
smulade inget nämnvärt och blev ingen fetthinna på ytan så nu blir de o fylla på i frysen lite02
brukar finnas rejält vid brofästet också, vid luftkastellet där går de en pir ut.
Ja även ön limhamn funkar, finns nog nästan över allt?02
jo säkert, dock vet ja inte hur långt upp i östersjön den går? de vet kanske du?
Har för mig att dom går upp strax ovanför gotland iaf, men dom har tagit vid åland med har jag hört,men där uppe är de ju inga mängder02
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.