Då var det väl dax att lägga upp lite bilder igen. Några av er har sett dessa på fb. Orkar dock inte ladda upp bilder på alla fiskar just nu.
Men det jag har hemma i rovfisk anda är: Rtg, ngt, 2 x ntt, at, Delhezi, endlicheri, ornatapinis, 5 x f.gars, gibbiceps, pardalis, p.cochliodon, L137, L190, L027, choklad mal och så klart. Mina 2 pearls.
Köpte du den där jätten av Shappe? :D
Fet samling! Obilliga fiskar :)

Skrivet av Tess
Köpte du den där jätten av Shappe? :D
Är det L27an du menar?? För det är bara den å pearl honan som kommer från honom.

Skrivet av Slamd
Är det L27an du menar?? För det är bara den å pearl honan som kommer från honom.
Japp, menar den gigantiska L27an :D

Skrivet av Tess
Japp, menar den gigantiska L27an :D
Det var inte helt smärtfritt för honom att sälja den kan jag säga ;)
Jäklar vilket gäng med gars! Storlek på dessa och har du dragit upp dem från smått? Mina 3 växer inte snabbt även om de äntligen äter en del mat... Mellan 10-15 cm och får gå själva för att få i sig bra med käk. Hoppas det blir bättre efter någon viss storlek?

Skrivet av Slamd
Tackar

den största är runt 45cm och den minsta runt 30cm. Alla 5 var runt 10 cm när jag fick dom. Mina är alltid varit extremt hungriga och aggressiva. Så har aldrig haft problem med att ha dom med annan fisk. När det kommer till mat vill säga :)
Jäklar, inte illa! Hur snabbt växte din grupp och vad har du matat dom med? Mina käker mest mysisräkor... Riktigt tunna räkbitar från handen går bra och ibland något slamsa pollock men de är fasen inte snabba på maten :/

Skrivet av Slamd
Lite fler bilder.
Dendär fengäddan såg lite rolig ut? Vad har hänt?

Skrivet av Zybeer
Jäklar, inte illa! Hur snabbt växte din grupp och vad har du matat dom med? Mina käker mest mysisräkor... Riktigt tunna räkbitar från handen går bra och ibland något slamsa pollock men de är fasen inte snabba på maten :/
Ja du det e väll 2 år det tagit tror jag. Jag matar med oskalade räkor, pellets, musslor och pollock.

Skrivet av KarlOlsson
Dendär fengäddan såg lite rolig ut? Vad har hänt?
Inget som har hänt. Det är vad man kallar en semi shortbody.

Skrivet av HampusH
Fan så vacker Slamdunk!

Feta och välmående fiskar..
Thanx dude! Där har vi mitt nya forum namn oxå! Tack för det!

Skrivet av Slamd
Inget som har hänt. Det är vad man kallar en semi shortbody.
ok tycker fuvudet var det konstiga? Kanske bara är vinkeln

Skrivet av KarlOlsson
ok tycker fuvudet var det konstiga? Kanske bara är vinkeln
Dom ser ut så när dom blir sb eller semi sb.