nytt forum, ny bildtråd så då får man väl starta med nått nytt också. tyckte de hade intressanta mönster.
Snygga. Om du har tur kan det nog vara vildfångade. Eller kanske inte. Men iaf snygga !
tack! jo jag tyckte de va sjukt snygga. hur ser man om de eventuellt skulle va vf?
får dryga ut med en mobilbild så länge
Ooooh damn... Riktigt trevligt. Diplon börjar bli riktigt bajtig! Funkar bra med den vite ormskallen? Inte aggro mot de andra?
tack!! nä funkar skit bra över förväntan. släppte i cichlorna innan idag utan större problem, får se om de har varit slakt under natten.
då visade diplon till slut att den inte va så snäll som ja trodde. Tog ett litet smakprov på en cichla....
Snygg :)
Hur stor är den argusen?

Skrivet av Brunojojo
då visade diplon till slut att den inte va så snäll som ja trodde. Tog ett litet smakprov på en cichla....
Ajajaj... verkar den klara sig eller?

Skrivet av Tony86
Snygg :)
Hur stor är den argusen?
tack! ganska lite ca 25 växer väldigt sakta tycker ja. kanse är en striata ändå.

Skrivet av Wrandel
Ajajaj... verkar den klara sig eller?
nej inget snack om saken, så jag avlivade den. syns inte så bra på bilden men de va ett rejält bett, var lika dant på andra sidan. hade den sett cichla som mat å inte som en irritation hade den nog klarat att ta en tugga. den e nog i klass med en micro.

Skrivet av Brunojojo
tack! ganska lite ca 25 växer väldigt sakta tycker ja. kanse är en striata ändå.
jaha okej jag tyckte den såg större ut än 25 :D
jaså växer striata långsamt?

Skrivet av Tony86
jaha okej jag tyckte den såg större ut än 25 :D
jaså växer striata långsamt?
vet ej men den blir väl mindre? kanske e ute å cyklar helt..

Skrivet av Brunojojo
vet ej men den blir väl mindre? kanske e ute å cyklar helt..
hehe jadu ja vet inte heller om striatan är mindre.. Men de mesta jag hört från folk är att de ska vara argus :)
Jag har 2 stycken sånna där själv :)

Skrivet av Tony86
hehe jadu ja vet inte heller om striatan är mindre.. Men de mesta jag hört från folk är att de ska vara argus :)
Jag har 2 stycken sånna där själv :)
jo samma här, de stämmer säkert. oko najs storlek?

Skrivet av Brunojojo
jo samma här, de stämmer säkert. oko najs storlek?
jo de är väll säkert en argus.
En på 20 cm och den andra är 25 :)
då va de väl dax för ett par bilder