Grumlig skitbild men iaf en trådstart..
Trodde jag.. men tekniken är i vanlig ordning emot mig så tydligen inte..
Det var fan vad mycket växter du har! En mindre djungel ju, har du lianer där med någonstans? TSN-hybriden har vuxit en heeel del ser jag.

Skrivet av HampusH
Det var fan vad mycket växter du har! En mindre djungel ju, har du lianer där med någonstans? TSN-hybriden har vuxit en heeel del ser jag.
Ja.. mer ska det bli.. odlar en del i filtret också men har precis planterat om det..
Inga äkta lianer men gullranka som klättrar i taket..
Snyggt! Vad är det för mått på den burken?
"In the jungle the mighty jungle the captain sleeps tonight" Grymt !
Riktigt fin djungel du har ! Syns att du går in för de gröna. Skitsnyggt

Skrivet av Wrandel
Riktigt fin djungel du har ! Syns att du går in för de gröna. Skitsnyggt
Tack Boys.. ja det gröna gör det så mycket trevligare..

Skrivet av Jozi
Grymt, som vanlichhh!
dags för kaffe och vaniljbulla snart kanske!!

Nja, lite grumligt och partikligt nu men det är lite självvalt och liten pga fler ljustimmar nu på våren.. karet får ju ljus från 10 - solnedgång så det blir ju stor ändring på sommaren.. jag hade kunnat ge lite extra kärlek och hållit det algfritt men jag gillar att se årstiden komma även i karet haha..
Ja kaffet är alltid varmt!
Blaha.. du kan vara ett för kort meddelande..
Fan vilket kar/samling du har kompis. Riktigt fett
Snygg algätare!
Hur får du den så där stor? Titta nära eller?
Tack tack ollö! Du har fortfarande minst en apstark öl att dricka framför denna burk!
Jepp, tittar man riktigt nära så blir den så stor!
Alltid lika gött när man får handfasta tips från en sådan beige skinnsoffa som dig :)

Skrivet av Sjebbe
Alltid lika gött när man får handfasta tips från en sådan beige skinnsoffa som dig :)
En av de vackraste komplimanger jag fått! Jag antar att du syftar på feng shuien? Isf massa tid och grönsaker samt mycket ytspänning att äta..

Skrivet av CptMigraine
Tack tack ollö! Du har fortfarande minst en apstark öl att dricka framför denna burk!
Jepp, tittar man riktigt nära så blir den så stor!
Fan va fint! Kanske rentav en burgare från bunmeatbun...

Skrivet av Wrandel
Fan va fint! Kanske rentav en burgare från bunmeatbun...
Tror det blir babas då faktiskt.. lite mer i närområdet så man inte är beroende av sittplats.. det är fan tur om man får sitta på bmb..