Bilder och filmer

»

GoldenDragon's Bilder

1/3
Samlade ihop ett gäng bilder på firrarna man haft genom åren. Det fattas säkert några men dessa är dem man kommer ihåg. Just nu går det en RTG och ett par svartvita pannkakor hemma.
Rena kar, blue hooks och diverse arokombinationer, rena Arofanatics kvalitén. Underbart att se! 07 
Herrn ovan summerde det hela perfekt.
Grymme kar!
En hel hög av fina fiskar!! Det slog mig just när jag såg datumstämpeln att du fattade grejen med akvaristik redan för 10 år sedan. Känner mig genast mkt yngre, tack :P 
Riktigt stiligt! 
tack så mycket. Har haft möjligheten att jobba i asien i många år och utbudet som bjuds där är ju enormt. Med mina 41 år tillhör jag väl pensionärsgänget här.
Pensionärgänget vet jag inte, men helt klart en veteran. Galet vackra fiskar 05
Skrivet av Sjebbe
En hel hög av fina fiskar!! Det slog mig just när jag såg datumstämpeln att du fattade grejen med akvaristik redan för 10 år sedan. Känner mig genast mkt yngre, tack :P 
Vanligtvis gillar jag inte när folk tar bilder med datumstämpel, men i det här fallet tillhör det ju en helt ny nivå till bilderna :)
Hejsan, har just kommit hem från en resa till Kina och som vanlig så var jag och tittade på akvariemarknaden i Guangzhou. Har lagt upp bilder därifrån förut men här kommer lite nytagna från tidigare i veckan. sista bilden är på rockorna jag köpte med mig hem 23
Helt. Jävla. Galet. 32
Skrivet av GoldenDragon
Hejsan, har just kommit hem från en resa till Kina och som vanlig så var jag och tittade på akvariemarknaden i Guangzhou. Har lagt upp bilder därifrån förut men här kommer lite nytagna från tidigare i veckan. sista bilden är på rockorna jag köpte med mig hem 23
Vi bor på fel sida av jorden.. återigen
Skrivet av GoldenDragon
Hu rär priserna där för svarta rockor dom är ju tusen gånger snyggare? Kanske man får ta en sväng till china och smuggla hem lite fisk XD
Skrivet av KarlOlsson
Hu rär priserna där för svarta rockor dom är ju tusen gånger snyggare? Kanske man får ta en sväng till china och smuggla hem lite fisk XD
Priserna på rockorna är inte billigare där jämfört med här. Utbudet är dock så otroligt mycket större. Däremot så är priserna på nästan all annan fisk mycket billigare än här hemma. Tyvärr så går det inte att ta med sig någon fisk ut då tillstånden är svåra att få ut som privatperson.
Helt fantastiska bilder på firrarna!
vilken upplevelse det måste vara,,,,grymt!03
lite nytagna bilder på firrarna i karet hemma
Skrivet av GoldenDragon
lite nytagna bilder på firrarna i karet hemma
Riktigt fina rockor och aro 02
vad är det för storlek på din RTG? * nyfiken *
Skrivet av Yanloo
Tack så mycket! 04
Skrivet av Yanloo
vad är det för storlek på din RTG? * nyfiken *
Jag har alltid väldigt svårt för att gissa längd men jag skulle gissa på mellan 35 och 40 cm. Hoppas att den biffar till sig mera. Den har lite spoonhead tendenser som nog blir tydligare när den blir större. Har haft den runt 9 månader nu. 
Skrivet av GoldenDragon
Jag har alltid väldigt svårt för att gissa längd men jag skulle gissa på mellan 35 och 40 cm. Hoppas att den biffar till sig mera. Den har lite spoonhead tendenser som nog blir tydligare när den blir större. Har haft den runt 9 månader nu. 
Najs!!
hehehe,,, det är bara att mata så mycket du kan så växer dem så det knakar.
Såg att du haft några Datnoid Pulcher oxå, riktigt fina firrar.
Det är svårt att få tag på här i sverige,,, hehehe
Fan va fint! Är det där en p14?
1/3
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.