.......
Underbart (y)
Kvallité OCH kvantitet.. Råtrevligt, rockorna är fan inte dumma 07
Tackar Boys 15 värmer att även mina små enkla fiskar kan bringa glädje 
Sista bilden med rockorna och snooksen...mumma, jävligt snyggt splash !!!
Skrivet av Sjebbe
Sista bilden med rockorna och snooksen...mumma, jävligt snyggt splash !!!
ja har faktiskt en snookius till med den andra "naturfärgen" silver lila tjofräset som börjar bli rätt tjock o fin  efter han lärt  sig att pellets är grejjer :D hoppas kan också får komma till snart lilla honan ser riktigt romstinn o go ut igen 07
Det var inte dåligt du. Fruktansvärt vackra och många fiskar. Rockorna var inte dåliga och tigrarna fy fan.
Hörde genom ållö att du lagt vantarna på en vild variant. Bara att gratulera! :) gärna bilder på den!
Helvete vad fisk du hunnit med att ha! Kvalitet och kvantitet är det inte alla som lyckas med :) Du måste skaffa ett yngelkar asså, så snooksen får tillbaka sängkammarn
Grymt! Och lite till!
..........
Sketa snygg feesk!!
Håll hårt i den...
....................
Jag hade mer än gärna tagit över dessa missilier 07
Baka surdegsbröd till mig resten av livet så kan vi lösa det ska levereras nybakat o frasigt o fint 07
Härligt att se :)
Det står 32 på karet, är det antalet ggr du matar på en dag?
Skrivet av splash
Baka surdegsbröd till mig resten av livet så kan vi lösa det ska levereras nybakat o frasigt o fint 07
Du kan få en baguette levererad frasig å fin om du vill 
Skrivet av Sjebbe
Härligt att se :)
Det står 32 på karet, är det antalet ggr du matar på en dag?
minst de är ju undernärda Herr Ölle anmärkte t om på hur smala de va så ja har ökat deras protein intag en aning :)
Skrivet av splash
minst de är ju undernärda Herr Ölle anmärkte t om på hur smala de va så ja har ökat deras protein intag en aning :)
Ja, de stackars simmande pinnarna 22
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.