Bilder och filmer

»

Fei feng

fei feng är faktiskt en av mina favoriter .
Kanske inte den grymmaste rovfisken.Men bättre städare får man nog leta efter .
Jo fei feng har alltid lockat mig hadde tre st i mitt förra 1200l kar tyvärrvar jag tvungen att sälja dom när jag la ner det. Ska nog köpa en till mitt nuvarande kar så jag slipper skrapa framrutan ;) grymma fiskar. När jag flyttar ska jag skaffa ett större kar igen och då blir det 6st.
Haft fei feng i två stycken omgångar, båda har åkt runt som flipperkulor mellan rutorna så aldrig igen kan jag säga. Blir ju nervös bara av att se dom.. 
Har haft en ihop med aron, datsen och fenisarna i över 3 år. Käkar upp rester både på botten och vid ytan. Grymt simmande filter för min del. Den är väl runt 25cm nu kanske.
Riktigt goa fiskar alltså.. Tyvärr började min picka på mina rockor, mer å mer, å till slut syntes det tydligt att rockornas slemskikt hade tagit stryk.. så jag fick göra mig av med den. Riktigt fin, 30cm
Ja det är det värsta med dom ibland så funkar det med rockor ibland så går det åt hellvetet
Mm, fei feng är riktigt snygga. Wrandel, din gamla var sjuuuukt snygg... Ångrar att jag inte köpte 19 Hade velat testa en till stora karet, känns som att man får testa och funkar det så funkar det. Annars får man byta ut och testa en ny.. Verkar ju som att det är ganska individmässigt hur kompatibla de är. 
Jo jag hadde tre små med min lilla rocka och det gick bra men jag hadde bara dom i någon månad så det kunde ha gott snett.
Omnomnom! Han har vart på fengäddorna någon gång för längesen. Har även fått agera slagpåse då resten av gänget blir grinigt. Men läker ju på en vecka.
Robusta små fiskar. 
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.