Drar väl oxå igång en ny bildtråd bara för att!
6st Heros Notatus
1 Datnioides Microlepsis
1 Fgar
1 Potamotrygon Motoro hona
Får även passa på att ge cred för nya forumet! sjukt snyggt (Y)
Ser bra ut fan! Jävligt sexiga dom där hantlarna alltså !!
Snyggt Jocke! Är rockan sådär ljus IRL eller är det bilden som luras?

Skrivet av Wrandel
Ser bra ut fan! Jävligt sexiga dom där hantlarna alltså !!
Danke! Ja dom har potential för o bli jäkligt snygga!

Skrivet av HampusH
Snyggt Jocke! Är rockan sådär ljus IRL eller är det bilden som luras?
Ja hon e ganska ljus men bilderna förstärker det rätt bra hehe, men bilden man ser ovanifrån e ganska rättvis ;)
Fick göra om lite igen då den förra "roten" alltid välte massa vid vattenbyten.. Men blev snyggt såhär me tycker jag haha
Pelletsmage på Florida-tandpetaren
Göött! Pellets nu med alltså.. Glöm inte vem som har första tjing när du tröttnar :)

Skrivet av Wrandel
Göött! Pellets nu med alltså.. Glöm inte vem som har första tjing när du tröttnar :)
Den har käkat pellets ganska länge faktiskt ;) äter allt som ja testat på sistone inc kompisens fingrar :P
Kände d va dags o slänga upp några nya bilder
Min största dat, rockan och garen får stå för dessa
Kör väl på med en rejäl bildbomb eller ah rejäl för att vara från min sida hehe.. Har hunnit tillkomma lite fisk till burken bl.a en RBS som jag lyckades få tag på efter en lång jakt
Vissa bilder ser bättre ut än andra men upplösningen suger.. (dåliga mobilbilder) men det syns vad det är iaf :P
för tillfället är fiskebeståndet följade :
5 ITs, 13-21cm
1 motoro hona 16-17cm disk
1 motoro x orbigniy hane 12cm disk (går i ett annat kar just nu)
1 Red Bay Snook ca 17-18cm
2 Cichlasoma Pearsei 9-11cm kanske..
Trodde verkligen aldrig att jag skulle fastna i 'dat-träsket' men det gjorde jag.. skitfina trots mina aldrig e utfärgade som de ska haha..
och återigen kassa bilder men förhoppningsvis syns det vad det är =P
Nu går dom platta äntligen tillsammans B-)
ursäktar kass bild som vanligt :P

Skrivet av Wrandel

blekfisarna
Hehe bilderna luras lite ;) Motorbigniyn e faktiskt väldigt mörk och motoron e väl ganska ljus men mörkare än vad det ser ut som på bilden
Senaste köpet, Nil Tilapia
Bild på mitt 540
Och en bild på mitt 160 liters som håller 5 hujetor, 1 Molly (den har bara hamnat där haha)
Idag flyttade 3 dats ut och in flytta ett par guldsömar, 4 skivtetror och 1 crenicichla som ska vara köpt som Atabapo 'one' men har svårt o avgöra om det är de..
Någon som vet kan gärna hjälpa till och id:a
Jag är ingen expert men det är ingen Atabapo. Har själv ett gäng å dom ser inte ut som din.
Frågade en som kan lite mer om gäddciklider och han trodde på C. Sveni eller en C. Saxatilis

Skrivet av Tokay69
Jag är ingen expert men det är ingen Atabapo. Har själv ett gäng å dom ser inte ut som din.
Frågade en som kan lite mer om gäddciklider och han trodde på C. Sveni eller en C. Saxatilis
Den är köpt av någon i Göteborg som hade ett gäng atabapo 'one' men som du säger ser den inte ut som det. Möjligtvis kan den påminna om outfärgade ungfiskar men denne är 26cm nu :P
Själv tycker jag inte den e jättelik Saxatilis men en Sveni kan det absolut vara!
Jag ska försöka få bättre bilder på den när den gått in sig lite =)
Stort tack för hjälpen!
Mina är väl 22+
Din är inte särskilt lik min på bilden.