Fan va fett! cred från zoopet av alla ställen dessutom. Kul!
Vi är inte längre "folket med RTC och parooner i 720"... Riktigt kul! :)
[QUOTE=Svampus;70231]Vi är inte längre "folket med RTC och parooner i 720"... Riktigt kul! :)[/QUOTE]
Utan istället motoros i 960 :p ! Great succes
All pr är bra pr, i synnerhet sånt här.
Fettet är vår ambassadör och språkrör på den virtuella, akvaristiska planeten.
Inte bara jag.. Vi är några som flyger under radarn.. :)
All kärlek till dig min icke-feta fettvän. :) Orka en fett bra kapten! ;D
MFKare är starka. Så mycket motvind emellanåt gör att man måste fixa tuffa perioder. Så kul att vi äntligen börjar få respekt. Iomed släppet av nya forumet tror jag vi kommer växa oss starkare igen.
Självklart finns det fler som som skall berömmas för föredömligt beteende. Jag tror att alla som vet med sig det känner våra klappar på deras ryggar. [MENTION=55]Jozi81[/MENTION] [MENTION=323]KristianE[/MENTION] [MENTION=1012]Jesper Broman[/MENTION] för att nämna några till.
Har själv ett riktigt gammalt inlogg på zoopet, loggar in ibland och läser endast. Så jag är verkligen inte en av de berömda :)
Fortsätta skapa ringar på vattenytan, med räkor, pellets eller spridande av kunskap.
Självklart finns det fler som som skall berömmas för föredömligt beteende. Jag tror att alla som vet med sig det känner våra klappar på deras ryggar. [MENTION=55]Jozi81[/MENTION] [MENTION=323]KristianE[/MENTION] [MENTION=1012]Jesper Broman[/MENTION] för att nämna några till.
Har själv ett riktigt gammalt inlogg på zoopet, loggar in ibland och läser endast. Så jag är verkligen inte en av de berömda :)
Fortsätta skapa ringar på vattenytan, med räkor, pellets eller spridande av kunskap.
Ja det är inte bara medlemmar som stryker runt på andra obskyra platser.. Det är varumärket rovfisk som (oavsett vilken inriktning man har) verkligen fått genomslag! Många som kanske inte är de aktivaste har fortfarande rovfisk/mfk som hänvisningsplats.. Jag hoppades att dagen skulle komma när vi nämns med respekt och nu är den här.. Varenda jävel som postar här får helt enkelt klappa sig på axeln och ta med sig att vi byggt något som är större än varje burk för sig.. Jag kanske låter som någon peppig jävla säljcoach men då får det vara så..
Jag tror minsann du börja transformeras till nån form av fadersgestalt. Med stolthet i ryggen, strömmingsspill på t-skjortan, känslor för andra och bara akvarierelaterat i webbhistoriken, formulerar du historiska inlägg som många andra bara drömmer om.
Fortsätt vara den du är, Jonnabatjon. [MENTION=58]Cpt Migraine[/MENTION]
[QUOTE=Sjebbe;70249]Självklart finns det fler som som skall berömmas för föredömligt beteende. Jag tror att alla som vet med sig det känner våra klappar på deras ryggar. [MENTION=55]Jozi81[/MENTION] [MENTION=323]KristianE[/MENTION] [MENTION=1012]Jesper Broman[/MENTION] för att nämna några till.
Fortsätta skapa ringar på vattenytan, med räkor, pellets eller spridande av kunskap.[/QUOTE]
Jag vill ge kred till er här inte få :p
Jag har ju halkat in på den mörka sidan tack vare det jobb jozi, kristian och kapten har gjort på zoopet.
Det är dom som har gjort ett hästjobb i några år och det är dom som ska klappas på ryggen, inte jag :)