Träffade någon lirare på jobbet idag som skulle bygga en damm men behövde en bakgrund.. Vem var det som köpte någon tjeckisk/polsk btn som var bra?
Han kan ju alltid pröva sin lycka på [url]www.allegro.pl[/url].
Polska blocket typ, lite google translate lär han hitta något iaf. Ofta är dom väldigt pigga på att skicka. Jag köpte två sunsun genom allegro för nått/några år sen.
Nej det var en specifik firma.. Det kan ha varit [MENTION=418]Brunojojo[/MENTION] som köpte den.. [MENTION=55]Jozi81[/MENTION]?
[QUOTE=Cpt Migraine;70011]Nej det var en specifik firma.. Det kan ha varit [MENTION=418]Brunojojo[/MENTION] som köpte den.. [MENTION=55]Jozi81[/MENTION]?[/QUOTE]
Inte..
Någon annan. Här på sidan. Länken borde gå att hitta. Ska kolla då jag har mer än 2% på mobilen!
Gammal är äldst [MENTION=55]Jozi81[/MENTION] ;)
Där fanns det ju lite att välja på!
Fan vad grymt! Tack boys!
[QUOTE=Sjebbe;70017]Gammal är äldst [MENTION=55]Jozi81[/MENTION] ;)[/QUOTE]
Nya Stenman!!!!!!!!
[QUOTE=Jozi81;70026]Nya Stenman!!!!!!!![/QUOTE]
Lugn och fin nu du. Men faktum är, sedan jag skrotade datorn för ett år sedan och förflyttade surfandet till en läsplatta så har jag totalt noll ordning.. :( Klippa, klistra, bädda in osv är bara att glömma när man känner sig handikappad.

Skrivet av Stenman
[QUOTE=Jozi81;70026]Nya Stenman!!!!!!!![/QUOTE]
Lugn och fin nu du. Men faktum är, sedan jag skrotade datorn för ett år sedan och förflyttade surfandet till en läsplatta så har jag totalt noll ordning.. :( Klippa, klistra, bädda in osv är bara att glömma när man känner sig handikappad.
Exakt därför som man inte skrotar datorn...