Channor

»

dvärgs channor

har blivit allt mer och mer intresserad i dvärgs channor i alla färger och former och skulle vilja ha en liten setup med tre fyra kar med channor. Har kollat igenom a-lagrets listor och dom har ju det ena och andra som blue galaxy och dvärgs fireback. Jag har redan två st gachua. Vad skulle ni säga är minimum karen för två st dvärgs channor skulle 125l kuber funka? Enligt min uppfattning skulle det göra det.
80*50*30cm borde nog passa bättre
Det ska nog funka så länge det gäller lite mindre varianter av dvärg channor typ channa orientalis , channa sp assam , channa andro , channa bleheri skulle jag säga :)
Vilken dvärgs channor är det ? Tokers ? Trötters ? Sorry kunde inte hålla mig ;) ...
Ch sp Assam och Ch Andrao är samma fisk. Ch Andrao är det korrekta namnet som den äntligen blivit tilldelad ;-)
Vilken channa menar du är dvärg fireback?
tror att du menar ch sp Fire & Ice. Den är riktigt fin. Men kom i håg att den är dyr att köpa in och helt störd i aggressivitet. Så till dom rekomenderar jag ett betydligt större kar ;-)
Ah läste fel blev lite sent igår. Ja jag blev lite förvånad när jag läste det
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.