Butiker och grossister

»

Fisklistan uppdaterad

1/24
....idag !
..idag, Sorry för väntan ..
...idag !
...idag igen !
ooooo idag !
när uppdateras den? :)
Jag är bortrest. Mailar djr83 nu med nya listor. 
Jag har uppdaterat Glaser.
Och Imazo. Akvarieteknik har jag inga nya listor för...
Glaser uppdaterat !
både bra pris på potamotrygon reticualtus samt hystrix för att vara från butik. 
Orthosternarchus tamandua, Maccullochella peelii, Gymnotus stenoleucus 07 hoppas någon av  dem finns kvar tills löning annars blir det desperat kroppsförsäljning i gamla stan
Trodde aldrig jag skulle se Murray cod på listan. Hade jag inte avvecklat nästan hela källaren hade jag lätt tagit en.
30
fel inställning Sjebbe du får se det som en anledning att starta upp allt igen 13
Skrivet av Sjebbe
Trodde aldrig jag skulle se Murray cod på listan. Hade jag inte avvecklat nästan hela källaren hade jag lätt tagit en.
30
Du har ju ett kar "ledigt" och igång, bort med skräpfisken som är kvar bara!! 16
Skrivet av CeilingMatt
Orthosternarchus tamandua, Maccullochella peelii, Gymnotus stenoleucus 07 hoppas någon av  dem finns kvar tills löning annars blir det desperat kroppsförsäljning i gamla stan
Sitter ni febrilt och söker på arter ni vill ha eller finns det ett bättre upplägg för att se vad som har tillkommit när listan uppdaterats? Att läsa igenom varje spalt från glaser/at/imazo för att se vad som trillat on känns inte så effektivt.
jag lusläser varje rad var eviga gång den uppdateras - är lika kul varje gång 16 även om mångt och mycket är samma gamla vanliga.
Det är mycket lättare om man får listan i mailform. Då är det bara att kolla igenom varje rad och googla om man stöter på latinska namn man inte känner igen!
Skrivet av gar
Det är mycket lättare om man får listan i mailform. Då är det bara att kolla igenom varje rad och googla om man stöter på latinska namn man inte känner igen!
det är ju ingen skillnad nu? (förutom att det ligger på hemsidan och inte på mailen) om du klickar på fisklistan och sen "sök" utan något skrivet i sökraden kommer kompletta listan upp...

skulle ju självklart vara trevligt med någon form av separering av sånt som är på listan igen och sånt som är nytt för veckan men osäker på hur det skulle kunna appliceras utan männsklig närvaro. djr83
Jaha det har jag inte ens provat!
1/24
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.