Off topic

»

fiskmässan i malmö

har aldrig varit på någon mässa förut undrar lite om vad man gör där de e ju utställning förstår jag ju men får man ta med sig typ vilken fisk som hälst o visa upp eller e det bara för ciklider? :)
[url]http://www.rovfisk.se/showthread.php?2528-Rovfisk-på-mässa-(malmö-nordiska-diskus-sällskapet)[/url]
Har lite bilder från den mässan men hittar inte vart jag laddat upp dem tyvärr. Men kolla denna länken och så kan du bläddra åt höger ett par gånger, mest bilder på rovfisks kar men en liten hint av vad som fanns där iaf.. :)

https://www.flickr.com/photos/svampus/13711278325/

Du kan bläddra fram tills det kommer massa discus, när det kommer en delhezi tar mäss-bilderna slut...
blir det någon rovfisk där nästa år igen? :)
Rovfisk syd är gärna med och tittar på när andra engagerade forummedlemmar styr upp :)
Tror inte det blir något.. Det var ju typ 10 år sedan senast 2014.. Att de skulle planera något till nästa år känns långsökt..

Rovfisk syd drog sitt lass med råge senast så brassestolar och apstarka öl är det enda ni ska besvära er med nästa gång..

Dessvärre känns det inte som att vi är kapabla att styra upp något alls numera haha..
[QUOTE=Cpt Migraine;66821]Tror inte det blir något.. Det var ju typ 10 år sedan senast 2014.. Att de skulle planera något till nästa år känns långsökt..

Rovfisk syd drog sitt lass med råge senast så brassestolar och apstarka öl är det enda ni ska besvära er med nästa gång..

Dessvärre känns det inte som att vi är kapabla att styra upp något alls numera haha..[/QUOTE]

En helt annan random sak tycker vi borde ha ett underforum där vi kan diskutera andra husdjur...finns ju massa skojsigt folk pysslar med ...T ex så nu när folk har ipkameror borde man kunna lägga upp feeds...kanske starta en premium service där man får tillgång till exklusivt material...nude fishtank feeding.com...finns enkla betallösningar man borde kunna koppla på...

mmm men åter till topic vi har ändock förtroende för kaptenen som styr skutan va lätt värt de bara för o se en liten del av huvudstadens fiskinnevånare!(Samt Jonte)
Ja absolut.. Problemet är väl dock att det är en bra idé om man är Tess, mindre bra om man är typ alla utom tess.. Jag kan väl inte säga att jag drömmer om att se dig nakenmata.. Du är självklart en välskapt och vacker man men Madde blir så ledsen..

Tack, det var snällt av dig.. Det kommer en tid när forumet kommer att blomma upp igen tror jag.. Det vi hade förr var ju att folk surrade om allt möjligt, folk skrev helt sjuka saker, drev med varandra och takhöjden var helt enorm.. Det gick inte en dag utan att någon pratade om/med sin penis i tredje person.. Osv.. I backspegeln kanske det verkar märkligt men det var grymt kul.. Sen hade inte alla haft allt heller..
Jo visst fan, det som hamnar i cyberspace försvinner aldrig, så visst har jag bilden på Xlnz röv sparad någonstans! :)
Ah.. Stenmans sjätte sinne..

En av de vackraste saker man kan få uppleva, en dyngig stenman som postar nattmackor..
Good times, good times...

För övrigt är rovfisk-väst gärna med och roddar vid eventuella kommande evenemang. Vi kommer iklädda sydväst, luktar fisk och svär som vanligt.
Ser gärna att vi snart samlas någonstans i mitten av Svedala, Syd, väst, öst och resten övanför Karlstad, för en liten officiell träff. Med namnbrickor, bobsaft i för små plastmuggar samt alldeles för få pepparkakor. Tankar kring det?
Om apstarka bärs med fiskiga etiketter går under kategorin "bobsaft" är jag lätt på
Du talar som att du ha ett val?
Sorry.. önsketänkande I guess
[ATTACH=CONFIG]12173[/ATTACH]
Träff hade varit skitkul 😘👌
Låter som en jäkla bra plan!

Fan Albin lever du?!
Ja det vore ju grymt som fan.. kanske till semestern? Det borde ju ge alla tid att sälja ungar och muta partners?
Vi kan ha ett jättekalas hos [MENTION=4]Sjebbe[/MENTION]. Perfekt
[QUOTE=Johan_86;66875]Låter som en jäkla bra plan!

Fan Albin lever du?![/QUOTE]

Jadå. Funderar på att starta upp eventuellt till sommaren men får se hur det blir med det. Intresset finns ju ändå till viss del kvar
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.