Butiker och grossister

»

Nån som vet vad nols har inne?!

Som sagt är de någon som vet om nols har något vettigt i rovfisk väg hemma runt nyår? Ska upp en tur den 3/1 o tänkte se om man ska lägga undan lite extra pengar!

Tack på förhand :)
Typ nada, han har i princip aldrig rovfisk inne förutom när någon lämnar in och han tar emot. Men han kan ta in en massa kul fisk via glaser, akvarieteknik mfl. på beställning. Annars kör han mest på malawi, tanganykia, koi och en heeel del annat.. Det mesta förutom rovfisk kan man säga. :P Men iaf, just nu vet jag att det går 2 st marble motoros, hona och hane, på sisådär 35 och 50cm över disk... :D Har för mig det gick en silver i det karet också. Vill du ha rovfisk att kolla på / köpa direkt i butik rekommenderar jag Trop akvarieimport..

Juste det, om ni uppger att ni är från rovfisk.se om ni ska beställa något personligen via Kent så får ni 20% rabbatt har jag för mig han sa... :) Var det inte så [MENTION=4]Sjebbe[/MENTION]?
[QUOTE=Svampus;66668]Typ nada, han har i princip aldrig rovfisk inne förutom när någon lämnar in och han tar emot. Men han kan ta in en massa kul fisk via glaser, akvarieteknik mfl. på beställning. Annars kör han mest på malawi, tanganykia, koi och en heeel del annat.. Det mesta förutom rovfisk kan man säga. :P Men iaf, just nu vet jag att det går 2 st marble motoros, hona och hane, på sisådär 35 och 50cm över disk... :D Har för mig det gick en silver i det karet också. Vill du ha rovfisk att kolla på / köpa direkt i butik rekommenderar jag Trop akvarieimport..

Juste det, om ni uppger att ni är från rovfisk.se om ni ska beställa något personligen via Kent så får ni 20% rabbatt har jag för mig han sa... :) Var det inte så [MENTION=4]Sjebbe[/MENTION]?[/QUOTE]

Allright som jag misstänkte då :/ känner inte för att beställa, de kan jag göra här hemma det är bara en nöjesresa med några andra fisknördar, ska besöka några privatpersoner och ett par butiker på vägen bland annat aquazoo i Ullared.. Tyvärr reser jag med riktiga ciklidtokar så jag tar de som de kommer ;) ska dock plocka upp 2 crenicichla sveni så jag är rätt nöjd tänkte bara kolla om man kunde få någon bonus!
Jo, så är det. 20 % på beställd fisk förutsatt att man hämtar upp den samma dag.
Hmm marbles.. Vad skulle han ha för dem?
10 000 :-
[QUOTE=Sjebbe;66681]10 000 :-[/QUOTE]

9000 är tydligen det zenaste :P
Tusing hit eller dit ;-)
[QUOTE=nike69;66692]Tusing hit eller dit ;-)[/QUOTE]

Vi snackar ändå texasciklider eller 200-300 neoner :)
20 texasciklider*
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.