Jag och [MENTION=55]Jozi81[/MENTION] åker ner till huvfudstaden 30/9-2/10 för lite aquafileri. Vilka är sugna på att få besök? Vet att en leopoldihane skall upp till Luleå så Tess är väl redan klart?
Vet inte heller hur mycket tid som är utsatt till allt som måste göras. Är egentligen jozi som bestämmer.
[QUOTE=Ylipää;61142]Jag och [MENTION=55]Jozi81[/MENTION] åker ner till huvfudstaden 30/9-2/10 för lite aquafileri. Vilka är sugna på att få besök? Vet att en leopoldihane skall upp till Luleå så Tess är väl redan klart?
Vet inte heller hur mycket tid som är utsatt till allt som måste göras. Är egentligen jozi som bestämmer.[/QUOTE]
Leopoldis är hos kaptenen, så en rififikupp där är givet, sen kan ni ju höra av er om ni vill avyttra något sjukt coolt som man bara måste köpa... En bd hona under 5000 är ett sådant kap :)
Kommer bo/jobba i Uppsala så även där är det ju läge!
Tisdagen kommer vi ner sent, sen kanske ett kvällsfikat hos någon på onsdagen? Sen blir nog torsdagen en studie i upphämtning och sträckkörning med rocka. Men yllipä har ju hela dagarna ledigt i direkt motsats till mig :(
Jag kan ta besök på vägen ner eller upp! :D Det blir bara 20 mil extra eller nått.
Synd att ni kör mitt i veckan.. Det brukar inte vara några större konstigheter att dra ihop ett gäng hemma hos mig om det är så.. Jozi har väl rätt bra koll på vilka burkar som är värda ett besök i hufvudstaden..
Har ni stora plånkan med er så rekommenderar jag ett besök hos Lustgården zoo i E-tuna en timme söderut från sthlm. Galet stora svarta plättar, groteskt stor jardini, Sveriges i särklass största jaggahonor o allt där imellan. Mkt salt också typ muränor, mantis räkor, hajar osv. Brukar vara schysst med priserna om han inte vill behålla´t själv, o det e bra jävla stämning därnere =).
Det mesta du räknade upp är firrar dom haft i många år ;)
JA det är det säkert=). Men hursom så har dom ändå ett gäng riktigt schyssta fiskar. och mkt är till salu =).