Fiskavdelningen är under ny regi (dvs. jag bestämmer) och fokus kommer ligga på sällskap/malawi men även udda fiskar med och utan tänder. Ska försöka göra mitt bästa för att tillfredsställa alla monsterdiggare.
Just nu har vi inget speciellt inne, men kommer föra en uppdaterad lista på vad som finns. Om det finns några önskemål eller specialbeställning så hör av er. Ska försöka ta hem från Glaser bland annat och om allt går vägen med Guatemalaprojektet så är målet att vi ska vara de enda som kan erbjuda tex. tropical gar och andra CA monster.
Det som finns inne i monsterväg nu är en H. odoe på typ 25cm (kanske mer) som käkar allt; pellets, fryst, levande etc. Priset är 1495:-
Den här butiken måste jag besöka någon gång!
1495:-!? Ä du seriös nu? 2 kompisar till den odoen simmar hos mig. Sen har ni ju lite clariasmalar och lite sånt, silveraro med?
Brukar komma förbi den butiken och beställa från glaser och at då och då. Går allt vägen med Guatemala så kommer ja säkert bli sugen på udda levandefödare och ciklider.
Inte jag som satt priset på odoen, värt att notera.
Ja, vi har ett gäng clarias och 2 silveraros som kom in i fredags. Legat i feber hela helgen så jag glömde dom :)
Lutt: ja, hoppas verkligen att Guatemala blir av. Men mycket jobb och pengar som krävs.
btw så har vi ett gäng L-malar som ingen vet vad det är, du är välkommen in och identifiera dom om du vill :)
Jag köpte ju iuförsig mina odoes när dom var betydligt mindre och det var ju ett tag sedan :)
Finns ju ganska mycket roligt hos er och jag har aldrig blivit besviken när jag köpt fisk där.Clariasmalarna tog ni hem för jag ville ha en :p Den ligger o trycker under en rot nu o snappar upp allt som åker förbi i matväg :)
Där ser man, får se om ja hinner titta förbi idag och kolla på malarna.
Lite av vad vi har hemma nu:
Hydrolycus tatauaia 10-15cm 1300:-
Cichla ocellaris 6-7cm 159:-
Tetraodon fahaka 8-12cm (vf) 199:-
Sorubim lima (vf) 15-18cm 429:-
säkra på att det är ocellaris?.Och kan du kolla hurvida ni kan få hem tetraodon pustulatus?.isf vore det nästan värt att åka 30 (?) mil från sthlm.
jag beställde occellaris från imazo för 6 månader sen och dom är 12-14cm idag och dom är säkra occellaris :)
Någon runt Jönköping som är sugen på Hydrocynus goliath?
Alltid varit sugen. Pris, storlek?
Storleken är runt 10cm. Priset är inte spikat än, beror på hur många som vill ha.
Har ni några payara inne?
Ja, det ska finnas en.
Men denna tråd kan låsas då jag inte jobbar kvar där.
Nej denna tråden behöver ej låsas.
Goliath finns inne för dem som är intresserade. 1400-1500kr st ligger de på.
Finns det något roligt inne i dagsläget?