hej vad skulle ni betalt för ett Åleds kar 1000l men stälning och ljusramp och ett ytterfilter och sand?
Behövs mer info..
Nytt eller gammalt kar?
Vilket ytterfilter?
Vad är det för någon ramp?
Mått på karet?
filtret är ett eheim professionel 3e och ljusramp är en heltäckande orginal
måtten är 210lång 75djupt höjd 60
Att det just är åleds tycker jag i det här läget inte spelar någon roll. Karet är såpass stort att det är ingen klåpare som limmat. Alltså bör det vara i bra skick om det endast är två år gammalt.
Man ser allt för många som gått på "nitlotten" och köpt ett nytt åleds och försöker få tillbaka så mkt som möjligt. Men det är ingen som betalar 13 000 för ett komplett 540 med 1 år på nacken. Vad exakt är det som skiljer ett åleds-kar från ett kar från en erkänd glasmästare?
Men till din fråga skulle jag säga allt från 6-10 000 beroende på skick.
okej ja du kan inte så mkt om alla märken. men roligt att veta att det kan vara värt att köpa då får det för 4500
[QUOTE=Robin;46576]okej ja du kan inte så mkt om alla märken. men roligt att veta att det kan vara värt att köpa då får det för 4500[/QUOTE]
Låter som ett bra pris.
Om det är det karet du vill ha så lär du ju köpa det (spec om lyse och filter fyller dina behov) , är det så att du egentligen inte värderar möbelkar och märket utan egentligen vill ha större får du ganska mycket glas för 4500..
ja jag köper et i morgon. ja det är ju sant cpt migraine