Åkte mycket bräda förr. Lite småtävlingar och spelade in hemmavideos ;)
Åkt bräda i lite mer än 10 år, inget seriöst eller graciöst. Bara fort ner, hålla ett behagligt avstånd från danskar och se till att ölen är kall.
Ja, danskar har inte i branta backar att göra. Dem ligger bakom fler olyckor och kroppsskador än något annat på skidanläggningar.
Åkt snowboard en gång, bröt handleden... :3
Trodde det skulle gå bättre med tanke på att jag åker skateboar och har gjort i många år. Eller det gick la bra egentligen, men jag trodde nog att jag var ännu bättre än vad jag egentligen var. ::-3:
[QUOTE=Leopoldi;46539]Jag gillar afterski..[/QUOTE]
+1.
Jag åkte med upp till fjällen någonstans en gång. Av 5 pers så åkte en skidor, 2 av oss fick inte ens med oss vinterjacka. Men oj vad knalla vi blev.
Det är ju annars lätt att missta Stenman med Stenmark ibland, men jag har nog bara spenderat en 30 sekunder på ett par miniskidor i min karriär, så något guld är väl bara att glömma.
Fan va du svänger o har dig, störtlopp är mycket roligare!
[QUOTE=Stenman;46544]
Men oj vad knalla vi blev.
[/QUOTE]
Hehehe du är alltid värd guld i mina ögon stenis! :ohyou:
Åkte bräda förr o har kvar en motivlackat rossignol freestyle med salomon s2pro bindningar.top of the line en gång i tiden som jag gjorde värsta fyndet på då man hade lite tur!.Inte åkt på ett par år dock då jag håller på med så mkt annat i sport/hobbyväg o insåg att med lite dubb så gick det att åka downhill mtb i skidbackarna även på vintern trots att det inte är spec poppis haha=).Dessutom tyckte jag bara att det enda som var kul var att hoppa o raila så kunde likagärna bygga upp en park i lokala stora pulkabacken som att åka till nån anläggning vilket gjorde att man tröttnade lite=/.men nästa vinter då jävlar ! (precis som jag sagt senaste 3 åren haha)
Kan ju även tillägga att jag ångrar mig bittert att jag inte började med skidor istället.då tyckte man det var töntigt.Men tror nog fn att det vore mkt roligare i längden o ser dessutom bra mkt ballare ut kan jag konstatera efter att ha kollat mkt big jump o slopestyle tävlingar senaste vintrarna=)
[MENTION=130]ratfink[/MENTION] svikare ! Skidor suger heter det ju ;)
[QUOTE=runstenen;46622][MENTION=130]ratfink[/MENTION] svikare ! Skidor suger heter det ju ;)[/QUOTE]
hashplanka... ni bara packar snön så det blir jobbigt att åka haha...
[QUOTE=robidobban;46546]Fan va du svänger o har dig, störtlopp är mycket roligare![/QUOTE]
ingen teknik i det där ju.. :P men kul är det