nån som har några erfarenheter av denna firre? verkar ju riktigt cool (elektrisk ål i vettigt format) men hittar ju väldigt lite om den på internet om denna (efter 2 sekunders googlande så vänder man ju sig till experterna direkt istället ;) ) A-lagret har tre fyra stycken hemma i dagsläger och är väl ganska sugen.
Inte haft någon men gissar att skötseln är samma som för carapo'n...
Kan va riktigt aggro har jag hört.
efter två veckor med den I mitt kar så har jag knappt sett den; så VÄLDIGT skygg iaf när den är runt 20. och inte är det någon tigre heller då den saknar fläckarna på huvudet. ingen agro heller trots gott om levande mat I karet ofta
Var det en tigre eller carapo? Jag fick hem en carapo från glaser igår kväll. Gillar utseendet skarpt men tigre ska ju vara något i hästväg på den fronten.
:P står ju i posten att jag har inte haft G.tigre, inte hittat någon som har G.tigre som man kan plocka hem ifrån heller.
Jag läste lite hastigt där märker jag. Du skrev dock inte vilken art men då gissar jag på carapo? Har du kvar den och hur är den? Känns rätt mycket som en Ghost so far.
Jag har också haft två "Carapo". Den ena har jag haft i kanske två månader men har aldrig sett den äta. Den första vräkte i sig fryst och var helt galen vid matning. Den dog efter en flytt för tillfällig omplacering. De är grymt stillasrående och kommer endast fram för att äta men det är något speciellt med dessa fiskar ändå..