Någon som har erfarenhet av clarias malar? Hur går dom ihop med rockor osv?
I love em! ...men med rockor o andra dyra fiskar man bryr sig om kanske det inte är någon hit, aldrig testat den kombon men skulle nog avråda från det om inte annat så för att dom äter så jävla mycket att man lätt blir pank, & sen när man ska göra sig av med fanskapet så får man betala köparen för att ens ta emot djuret. Typ. :D
Jag har beställt en, så jag får den på fredag. Den var jäkligt liten dock så den kan sluta som mat med lite otur, men det är värt ett försök. Håller den sig bara undan tills den ätit upp sig lite ska det nog fungera, sedan får man väl se hur tempramentet blir när den växer till sig.
Min på typ 17 verkar tro att den är en fengädda o är lugn än så länge,lite tillbakadragen dock.Får med nöjje stanna sålänge den inte tar fisk.
Tillbakadragen? Du kanske har tur och har fått tag i en lugn :) grattis isåfall.
Var glad om den blir mat, då har du gått plus minus noll iaf..
hehe aa den e lite feg av sig,kan ju bero på sällskapet dock med sura ciklider,dubbelt så stora fengäddor o mala´n.Den har inte försökt ta nåt än iaf,inte ens lilla palmasen som den brukar ligga o chilla med.