Off topic

»

Åleds måndag 30/12

Tja!

Jag och [MENTION=350]splash[/MENTION] ska ta en tur till Åleds på måndag. Vore kul om det är några andra i närheten som är sugna på att åka dit och tjöta lite, rovfisk träff area south kanske? :-) Räknar med att vara där ca 15 så skriv eller pma om ni är sugna!
Hade gärna mött upp men har lite för mkt att stå i på måndag för hinna dra till Halmstad. Återkom gärna till tråden och skriv vad dem hade för roligt inne. Be även om att få titta i deras karantän en trappa ner.
Han ska ha någon rovmal av något slag hemma som jag inte la till i åleds tråden. Men vet inte vad det var för någon.
[MENTION=607]JockeDuvet[/MENTION]
Det är en tur för dig med kanske, om du ska kolla på rockor?
[QUOTE=Sjebbe;41506]Hade gärna mött upp men har lite för mkt att stå i på måndag för hinna dra till Halmstad. Återkom gärna till tråden och skriv vad dem hade för roligt inne. Be även om att få titta i deras karantän en trappa ner.[/QUOTE]

Will do! Har faktiskt aldrig varit på Åleds så det ska bli intressant.. Bara det inte blir nåt dumt impulsköp igen.. Sitter ju med en Leiarius x TSN som växer på rätt hyggligt haha
Inget körkort e d enda som stoppar mig för o dra dit =/
Jag hade tänkt åka från Göteborg på måndag, men jag måste åka tidigt ca 09.00...om ngn är intresserad av att åka med!:)
Tror dock Åleds öppnar 14:00 på måndag. :-/
Ber ni snällt och talar om att ni är några rovfisk entusiaster då öppnar och släpper nog janne in er lite tidigare
Fuck, såg de med nu..
Jag åker nog bara till Trop då imorgon,
Det är extraöppet imorgon
[MENTION=746]Mathiasgbg[/MENTION] om du ska t Tropen kan du kolla om det finns typ stora javaormbunkar o jätte vallisinera åt mig=)? Samt va dom kostar? Ska ner den 3:e o kolla men kan va bra o veta hur mycket cash man ska ha me ;)

Lite OT men :P..
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.