sf_other

»

Mal som äter tofsalger <3

Köpte ju en achanticus hystrix på 35 cm, den har tammefan rensat karet på tofsalger, och det var skadat mycket...just saying!
Sent from my GT-I8350 using Board Express
Coolt! Borde nog gälla alla i det släktet. Varit småsugen på att skaffa mig en Acanthicus den senaste tiden. Om det blir någon så blir det nog en adonis, för hysterix är ju inte jättevanliga i handeln.

Du har ingen bild på din [MENTION=55]Jozi81[/MENTION]?
[QUOTE=Lutt;40009]Coolt! Borde nog gälla alla i det släktet. Varit småsugen på att skaffa mig en Acanthicus den senaste tiden. Om det blir någon så blir det nog en adonis, för hysterix är ju inte jättevanliga i handeln.

Du har ingen bild på din [MENTION=55]Jozi81[/MENTION]?[/QUOTE]

[ATTACH=CONFIG]7325[/ATTACH]hystrix
[ATTACH=CONFIG]7326[/ATTACH]adonis

Större nu, men ska se om jag kan fixa idag då jag ska fånga 11 botior i det karet....måste ut med allt...

Kände mig nöjd då jag kom in på akvariecenter och Rolle undrade om jag ville se en cool mal, visade på 30+ hystrix???vad ska du ha?
- ge mig en femhunka!

Win!

Hon kirikian på akvarister säljer ju 2 större adonisar, kanske kunde vara nått?
Den som har tid att vänta kan köpa A. adonis på 2-3 cm någorlunda billigt från Glaser.
[QUOTE=Daniel Blom;40012]Den som har tid att vänta kan köpa A. adonis på 2-3 cm någorlunda billigt från Glaser.[/QUOTE]

Varför vänta finns ju på glasers lista nu:).
[QUOTE=kakan;40018]Varför vänta finns ju på glasers lista nu:).[/QUOTE]

På att fisken ska få någorlunda storlek, menar jag. 2 cm är rätt lite när det gäller en art som ska bli bortåt metern.
Växer dessutom osannolikt långsamt för att bli så stor...
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.